Mikä on mielestäsi säälittävää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cathryn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Cathryn

Aktiivinen jäsen
17.12.2004
1 621
0
36
Niinkun yleensä toisen ihmisen elämässä.
Musta ei olis sanoon kellekkään, että ompa säälittävää, ootpa säälittävä tms.

Tarkotan tällä ihan normaalia juttelemista. Mutta... täällähän ne itse säälittävät ovatkin niitä, jotka sellasia kommentteja laukovat... Vai onko vaan paha päivä tms. No, hyvä, että on joku paikka, johon purkaa oma paha olo, ettei tartte esim. omia lapsia haukkua tms.
:saint:

no se mikä miun mielestä on säälittävää on toisten mielestä kivaa ja toisinpäin. niin, mikä v.... minä oon sanomaan kellekään että kuin säälittävä oot tai ompas säälittävää... ehkä semmosella ihmisellä on niin säälittävä henkinen tila että on pakko päästä laukoon "totuuksia" muille.. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
no se mikä miun mielestä on säälittävää on toisten mielestä kivaa ja toisinpäin. niin, mikä v.... minä oon sanomaan kellekään että kuin säälittävä oot tai ompas säälittävää... ehkä semmosella ihmisellä on niin säälittävä henkinen tila että on pakko päästä laukoon "totuuksia" muille.. :headwall:

Siis sitä just ajoin takaa, että kuinka joku voi sanoo toiselle noin. Siis ekaks se on epäkohteliasta ja toisekseen kellään mun mielestä ei oo varaa sanoo toiselle niin. :)

Sanon suoraan, että minusta on melko säälittävä nuorehko nainen, joka näkyy päivästä toiseen viettävän aikaa tuossa yhden ostoskeskuksen kulmilla 5-6 deekun kanssa, olutta juoden ja lenkkimakkaraa syöden. Jotenkin vaan tulee surku sitä naista, että siinä on elämä jo melko vauhdikkaassa alamäessä.

Eli jos mä nyt tajusin oikein niin ei oo oikein missään tilanteessa sanoo toiselle et säälittävää.. Mut kyl mun mielestä säälittävää on esim. äidit jotka vaikka juopottelee raskausaikana tai jtn enkä mä niin pahana pidä jos jonkun mielestä on joku asia säälittävää mitä mä teen tai oon joskus tehnyt.

Säälittävä on sellainen, joka etsii toisista vain huonoja puolia ja toimii päällepäsmärinä. Ei näe koskaan itessään vikaa. Tai jos on todella lapsellinen (kuten tää Cartelkin välillä). Kyllähän täällä on vara toista sääliä, ei se välttämättä pahaa tarkoita. Käy esmes sellaiset lapset sääliksi, jonka vanhemmat pieksää ja ryyppää kaiket päivät.

Thäh, sanoit, ettei susta olis sanoon kellekään, että on säälittävää. Kuitenkin parin lauseen jälkeen puhelet ihan muuta. Onko tää joku hyvä vitsi vai..? :o :D

Alkuperäinen kirjoittaja Cartel:
Säälittävä on sellainen, joka etsii toisista vain huonoja puolia ja toimii päällepäsmärinä. Ei näe koskaan itessään vikaa. Tai jos on todella lapsellinen (kuten tää Cartelkin välillä). Kyllähän täällä on vara toista sääliä, ei se välttämättä pahaa tarkoita. Käy esmes sellaiset lapset sääliksi, jonka vanhemmat pieksää ja ryyppää kaiket päivät.

Thäh, sanoit, ettei susta olis sanoon kellekään, että on säälittävää. Kuitenkin parin lauseen jälkeen puhelet ihan muuta. Onko tää joku hyvä vitsi vai..? :o :D

Päin naamaa, pösilö. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Cathryn:
Alkuperäinen kirjoittaja Cartel:

Päin naamaa, pösilö. :headwall:

No mä oon varmaan sitten tosi säälittävä =) . Meni niinku yli hilseen heti kertaheitolla. Eikös tääkin ole todellista keskustelua vai onko täällä jotenki parempi sanoa päin tietokoneruutua? Tekee asiasta jotenki erilaisen? Nou jummarra, muttei kai tarvikaan. :saint:

Yhteistyössä