Mikä on mielestäsi palstan typerin nimimerkki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja småfolk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Moderaattorit:
Pieni varoituksen sananen Lunatic tuosta riidan haastamisesta näiden kahden kanssa jotka ovat asioista eri mieltä kanssasi! Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen =)

Anteeks et kysyn mut eikö tästä oisi voinut laittaa Lunaticille yv:TÄ?

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja tylsä:
Mun mielestä gangbangistä ei tule mieleen ryhmäseksiä, joka voi olla jotenkin tasapuolinen ja siitä voi huumorilla löytää hauskojakin vivahteita. Voi olla useampia naisia ja useita miehiä. Gangbangissa taas joukko miehiä nai yhtä naista vuoroperään enkä mä ainakaan näe siinä mitään hauskaa. Ehkä olen sitten tylsä, mutta naisen alistamiselta tuo sana eniten haiskahtaa.

Nimenomaan. Ja normaalielämässä ihan raiskaus.

Normaalielämässä raiskaus? just joo...
Sillä onko se jonkun alistamista tai ei, ei ole merkitystä eikä sillä onko se tasa-arvoista.

Juuh pieni varoituksen sana Lunatic, ei pidä ruveta henkilökohtaisesti toisia haukkumaan. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Normaalielämässä raiskaus? just joo...
Sillä onko se jonkun alistamista tai ei, ei ole merkitystä eikä sillä onko se tasa-arvoista.

Juuh pieni varoituksen sana Lunatic, ei pidä ruveta henkilökohtaisesti toisia haukkumaan. =)

Ketä olen nyt henkilökohtasesti haukkunut sitten?
Nikki GangBang on mauton, ja jos oisin mode, oisin asiaan puuttunut jo ajat sitten.
Ei mulla muuta. Ikävää että täällä on modeja jotka ei osaa englantia.

Lunatic

Mikset sitten ole koskaan minulle tästä epäkohdasta maininnut, vaikka useasti ollaan iltaisin samaan aikaan samoissa keskusteluissa oltu mukana?

Sana gang bang tosiaan tarkoittaa myös kimppakivaa, joten miksi nyt aloit asiasta meuhkata?

Alkuperäinen kirjoittaja voi juma teitä taas:
gangbang=joukkopano, gang rape=joukkoraiskaus. banging=paneminen, PANEMINEN!!!! Ja miten tuo mielipuolen vai kenen lie ehdottama group sex olis gangbangia parempi kun on yhdistettynä vauvojen kuvaan??

näinpä!

se on tietenkin ihan eri asia miten kukin ryhmäseksiin suhtautuu - toisten mielestä se on hauskaa ja toisten mielestä moraalitonta. mutta se ei muuta sitä faktaa, että gang bang tarkoittaa nimenomaan ryhmäseksiä, ei joukkoraiskausta.

vi**uako otatte nimimerkkejä jotka eivät ole suomenkielellä, jotain hienostelua vai ???
kaikki tollot kun ei osaa lontoon murretta...

ai nii minut oli unohdettu koko listasta :o

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
vi**uako otatte nimimerkkejä jotka eivät ole suomenkielellä, jotain hienostelua vai ???

Se sun unohtaminenko sua noin paljon kiusas, että tulit huutelemaan? :D :hug:

Minua ollaan ainakin muistettu oikein viimeisen päälle. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Gang Bang:

huomasin juu, että on muistettu :laugh: . eikö olekki kivaa :xmas:

no minua ei sun nikkis haittaa. jos totta puhutaan :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja Gang Bang:

huomasin juu, että on muistettu :laugh: . eikö olekki kivaa :xmas:

no minua ei sun nikkis haittaa. jos totta puhutaan :attn:

On tai oli kivaa, juu. :headwall:

Ei minuakaan haittaa oma nikkini ja sen tarkoituksen profiileineen olen selittäny jo moneen kertaan. Meinas vaan oma identiteettini kadota tuossa myllytyksessä, huh!

viela tuosta GangBang:sta... taalla Lontoossa asiassa ei ole mitaan epaselvaa tai tulkinnanvaraista:
Gangbang on JOUKKORAISKAUS (ilmeisesti joku loytaa siita jotain niin hupaisaa etta ottaa nikikseen, mutta etta viela nainen, aiti ja liittaa siihen lapsetkin... fiksua)
group sex tai orgy on sitten sita missa naisellakin voi olla hauskaa

Se yksi voittamaton herkkusieni on ehkä sellainen hassu, ei ehkä typerin kuitenkaan. Typerimmät on niitä mielikuvituksen puutetta osoittavia.

Toi gangbang on mun mielestä slangityylinen ilmaisu ryhmäseksille, eli juurikin "kimppakiva". :)

tuli nyt vaan mieleen että mitä helevetin väliä sillä on mitä se tarkottaa lontoossa tai ameriikassa, tämä kun on tietääkseni suomenkielinen keskustelupalsta ja suuri osa käyttäjistä suomessa asuvia ihmisiä...

tuli nyt vaan mieleen että mitä helevetin väliä sillä on mitä se tarkottaa lontoossa tai ameriikassa, tämä kun on tietääkseni suomenkielinen keskustelupalsta ja suuri osa käyttäjistä suomessa asuvia ihmisiä...

No, ehkapa silloin Ku Klux Klan olisi kanssa ihan kiva nikki koska kun suomessa/suomalaisia ollaan niin merkityksellahan tai asiayhteydella ei ole mitaan valia...

Alkuperäinen kirjoittaja msh:

No, ehkapa silloin Ku Klux Klan olisi kanssa ihan kiva nikki koska kun suomessa/suomalaisia ollaan niin merkityksellahan tai asiayhteydella ei ole mitaan valia...

no kiitti vinkistä, olenki aatellu vaihtaa :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja msh:

no kiitti vinkistä, olenki aatellu vaihtaa :laugh:

Ei kannata, musta sulla on ihan hauska nikki :D

on sillä väliä: jos käyttää vieraskielistä sanaa, tulee ymmärtää sen käyttö ko kielen kotimaissa. Ja siten se tulee käsittää myös, vaikka kieltä käyttäisi muussa kuin sen kotimaassa. Suomenkielisellä palstalla kantsii käyttää suomenkieltä että varmasti tulee ymmärretyksi oikein. Jonkun omassa päässä tehty oma väännös jostain sanasta ei tee siitä hyväksyttävämpää. Kuten nyt GB:n kohdalla on käynyt. Hän luulee (!!)että sana tarkoittaa jotain muuta kuin mitä se oikeasti tarkoittaa ja käyttää sitä siis väärin perustein. nyt kun hänelle on selvitetty sanan oikea merkitys, luulisi ylpeyden antavan periksi jotta vaihtaisi sen säällisempään. Ja MODET: jos ko henlö käyttäisi sanan suomennosta (joukko r-iskaus), ette antaisi nimeä käyttää. Miksi sana on vieraskielisenä sallittu käyttää??!!!

Yhteistyössä