V
vieras
Vieras
Kauanko teillä on ollut käytössä? Voiko käyttää niin kauan että hajoaa vai pitääkö uusia tietyin väliajoin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kyy:Mun mielestä paketissa sanottiin, että 5-10 vuoteen ja sit kannattaa uusia.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kyy:Mun mielestä paketissa sanottiin, että 5-10 vuoteen ja sit kannattaa uusia.
Onkohan noissa eroa riippuen merkistä? Täytyy varmaan kaivaa netistä kun olen kupin paketin heittäny pois. Mulla Lady-cup.
Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja torakat:Keitättekö käytön jälkeen vai miten putsaatte ennen "taukoa"? Ite oon keittäny ja siinä on havaittavissa sellasta pientä pinnan lohkeilua...? Oon kyllä käyttäny sen jälkeen; vaan liukeneekohan siitä mitään myrkkyjä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja torakat:Keitättekö käytön jälkeen vai miten putsaatte ennen "taukoa"? Ite oon keittäny ja siinä on havaittavissa sellasta pientä pinnan lohkeilua...? Oon kyllä käyttäny sen jälkeen; vaan liukeneekohan siitä mitään myrkkyjä?![]()
Mä keitän aina ennen taukoa. Kesken vuotoviikkoa en keitä, pesen vain vadellä ja kerran/vrk pesunesteellä.
Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja torakat:Keitättekö käytön jälkeen vai miten putsaatte ennen "taukoa"? Ite oon keittäny ja siinä on havaittavissa sellasta pientä pinnan lohkeilua...? Oon kyllä käyttäny sen jälkeen; vaan liukeneekohan siitä mitään myrkkyjä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja torakat:Keitättekö käytön jälkeen vai miten putsaatte ennen "taukoa"? Ite oon keittäny ja siinä on havaittavissa sellasta pientä pinnan lohkeilua...? Oon kyllä käyttäny sen jälkeen; vaan liukeneekohan siitä mitään myrkkyjä?![]()
Mie vaan keitin nopsaan. 3-5 minuuttia ja sit pussiin odottamaan. Nyt en oo kyl tarvinu kuppia liki pariin vuoteen ja mietinkin tässä, et kuin se kestää kun alkuun oli käytössä 1,5 vuotta ja nyt ollut pussissa kohta 2v eikä tietoa, et milloin käyttöä taas tulee vai tuleeko ollenkaan. Meneeköhän se pilalle kun vuosia on käyttämättä välissä?