mikä on kun kurkku on ollut kipeä jo yli viikon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muru

Vieras
on ollut myös yskää ja äänikin kadoksissa. nyt pientä yskää vielä (yskän puuskia)
kurkku vaan on kipeä ja varsinkin kun nielaisee mutta myös muuten.

mikä auttaa parhaiten kurkku kipuun

Jos ei siitä ala parantua, niin lääkäriin näytille. Voi olla kyllä myös allergiaperäistä: minulla oireilee kurkkukin sitepölyaikaan.

Bafucin on hyvä lääke ärtyneeseen kurkkuun: se hiukan puuduttaakin. Mutta pidentyneet yskät/kurkkukivut on syytä lääkärin tutkia.

Kurkku oli kipeänä viikon ja sen jälkeen jumalaton yskä ja nuha.Kuumetta ei.Nyt sitten keräillään keuhkon kappaleita pitkin huushollia kun saanut yskiä niin paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kurkku oli kipeänä viikon ja sen jälkeen jumalaton yskä ja nuha.Kuumetta ei.Nyt sitten keräillään keuhkon kappaleita pitkin huushollia kun saanut yskiä niin paljon.

Tätä on tosi paljon liikkeellä. Mä yskin viime yönä paljon ja näin untakin että yskin ja työkaverit sanoi että ota jo hyvä nainen astmalääkettä.

mulla oli tos kuun vaihteessa kurkku kipeenä 2 viikkoo ja sit alko pikkuhiljaa ottaan päähän se kipu niin menin käymään lääkäris. nielussa ei kyl näkyny mitään mut se kipu oliki vähän tuolla alempana kurkus. lääkäri vaan totes et laitetaan antibioottikuuri ku se kuitenki on ollu jo noin kauan kipee.. viikon kuuri ja jo parin päivän jälkeen kipu alko helpottaan.. et kantsis varmaan käydä näyttämäs..

Yhteistyössä