Mikä on kodissasi kaikkein rakkain esine?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gekkolisko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gekkolisko

Aktiivinen jäsen
17.01.2007
8 486
0
36
Entä mieleisin huonekalu? Kuviakin saa laittaa jos haluaa, itsellä ei kuvia ole...

Itsellä rakkain esine on varmasti parhaalta ystävältä häälahjaksi saatu seinäkello, ja ihanin huonekalu on uus keittiön ruokailuryhmä (vaikka onkin ihan tavallinen ja edullinen, niin silti mä tykkään tosi paljon).

rakkain esine.. vaikea..
se on kai tuo yksi lasi..se on abouttia rallaa 20vuotta vanha..siinä on särö mutta ei sitä voi roskiin laittaa.
semmonen rypyläpintainen mikä lie thule tms..
Muistan kun isävainaa osti ne joskus sillon ku olin pikkanen..
juhlapäivinä sai niistä isoista laseista juoda...muista kun ain siin pöyvän ääressä istuin ja isä sano että muista varovasti. :ashamed: :heart:

huonekalu..eipä oikeen erityistä ole.
sänky toisaalta..ihanan leveä(molemmat pyörijöitä ukon kanssa).sopivan pehmeä ei liian kova

tässä löyty netistä kuva siitä..
UltimaThule_cordial_6cl.jpg

Ei oikeastaan mikään esine.En kovin helposti kiinny tavaraan, vaan voin ihan suruitta laittaa tavaraa myyntiin tai lahjoittaa pois. Eipä tosiaan tule mitään tavaraa mieleen, mutta valokuvista en luopuisi mistään hinnasta.

Kaksi isoa valokuvaa lapsista. Isäni on valokuvaaja ja teki muksuista todella hienot kuvat. Kehystin ne eteisen seinälle. Ne on rakkaat.

Huonekaluista ehdottomasti kaksi mustaa bertoia tuolia. Nekin isäni peruja, eikä niistä luovuta.
Kirjahylly on toinen.

Viidestä lapsestani v. -99 otettu sisaruspotretti, sillä se jäi viimeiseksi yhteiseksi kuvaksi heistä, kun keskimmäinen lensi Jumalan kämmenelle.

Rakkain huonekalu on vanha Billnäsin kirjoituspöytä, jonka olen 10 markalla ostanut.

lötkö. lötkö on rakkain esine. mieleisin huonekalu on tuo sohva, vaikka se nykyään onki ruma mun silmissä niin ah... se on niin nannaa mun selälle siinä lötköttely. (tahaton sanaleikki)

Ei oo mitään kovinkaan rakasta esinettä. Ainkaan omassa kodissa. Äitin luota saattaisi joku lapsuuden juttu löytyä. Ehkä joku ikivanha pehmolelu.

Ehdoton inhokki-tavara sen sijaan on meidän olohuoneen lasipöytä. Julmetun painava ja menee äkkiä likaseks. Ja aina siihen iskee jalan ku ohi kulkee. Nyt ukko saa kyllä hankkiutua siitä eroon ku vauva tulossa taloon. :whistle: