A
ap
Vieras
Mikä on se raja painossa/BMI:ssä, ettei paino saisi nousta raskaana ollenkaan?
Siis mikä lähtöpaino sinun mielestäsi?
Siis mikä lähtöpaino sinun mielestäsi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minulla oli BMI rv:lla12 (kun menin eka kertaa neuvolaan) n.30 ja terkka sanoi, että yhtään kiloa ei saisi tulla! Koko raskausaikana. Hitsi että nyt stressaa...
Minulla on suhteellisen suuri lihasmassa naiseksi, mutta on toki ylimääräistäkin. Pjaska.
Onkohan tämä ihan ok vaatimus?
Nyt olen viikolla 26 ja painoa tullut 1kg...stressaa...
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minulla oli BMI rv:lla12 (kun menin eka kertaa neuvolaan) n.30 ja terkka sanoi, että yhtään kiloa ei saisi tulla! Koko raskausaikana. Hitsi että nyt stressaa...
Minulla on suhteellisen suuri lihasmassa naiseksi, mutta on toki ylimääräistäkin. Pjaska.
Tota...mitähän se terkka on aatellu. Ettei vauva+vesikään paina mitään? Sun oltava kitukuurilla? Mulla oli bmi paljon enemmän ja sanottiin vaan että liikoja ei sais nousta. Eikä noussut, mutta kyllä se jotain lisää tuo kun mahassa kasvaa lapsi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minulla oli BMI rv:lla12 (kun menin eka kertaa neuvolaan) n.30 ja terkka sanoi, että yhtään kiloa ei saisi tulla! Koko raskausaikana. Hitsi että nyt stressaa...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minulla oli BMI rv:lla12 (kun menin eka kertaa neuvolaan) n.30 ja terkka sanoi, että yhtään kiloa ei saisi tulla! Koko raskausaikana. Hitsi että nyt stressaa...
Tota...mitähän se terkka on aatellu. Ettei vauva+vesikään paina mitään? Sun oltava kitukuurilla? Mulla oli bmi paljon enemmän ja sanottiin vaan että liikoja ei sais nousta. Eikä noussut, mutta kyllä se jotain lisää tuo kun mahassa kasvaa lapsi.
Terkka sanoi ettei haittaa vaikka paino tippuisi, raskaanakin. Hmm...