V
vierailija
Vieras
Meillä oli riita, pitkittynyt sellainen. Mies laittoi viime viikolla avioerohakemuksen postissa, kävi kotona ja kertoi ettei sitä ole pakko laittaa eteenpäin, toivoi että annetaan pölyn laskeutua ja toivoi etten mieti vielä mitään kämpän hommaamista. Sanoi että haluaisi vielä jatkaa, olen hänelle tärkein ihminen, rakastaa, ei osaa kuulema nyt hoitaa meidän ongelmia. Sit lähti ryyppäämään ja on siellä vieläkin. Mä olen turtunut, elänyt monta päivää arkea lasten kanssa...ja hommannut itselleni kämpän, minkä suhteen pitäisi tehdä päätös parin pv päästä. Samalla pitäisi irtisanoa ihana, iso, vuokratalomme maalta jossa ehdimme asua vain pari vuotta. Pelottaa että mies ei tule ajoissa kotiin ja joudun tekemään kaiken tämän seläntakana, voinko? Päätöksiä pitää tehdä jo alkuviikosta, että saan kämpän ja ettei tarvi maksaa kahta yhtä aikaa....Miehellä ei ole mahdollisuutta jäädä tähän yksin jos lähden, kulut liian isot. Kuin myös ei minullakaan yksin. Voinko itsenäisesti päättää mihin muutan ja samalla päätän myös lasten koulun tottakai. Voinko tehdä sellaisen päätöksen yksin? Mies tulee olemaan tosi krapulassa tai pahimmillaan humallassa niinä viimeisinä päivinä kun mulla on viimeiset hetket aikaa jutella hänelle, jos edes tulee kotiin ennen sitä. Olen miettinyt pääni puhki mitä kaikkea pitää hoitaa ennen kun allekirjoitan vuokrasopimuksen tai irtisanon vanhan... kertokaa mulle mitä olen unohtanut? Missä vaiheessa pitää soittaa lastenvalvojalle, hoidetaanko se vasta muuttojen jälkeen? Voinko laittaa lapset kirjoille kotiini vain omalla luvalla? Mitä hoidetaan nyt ennen sopimuksien allekirjoittamista ja mitä sen jälkeen?
Olen varmaan shokissa, kun olen vain hoitanut käytännön asioita mutta itkenyt en ole ollenkaan
ja nyt alkaa pää lyömään tyhjää kun pelottaa etten muista kaikkea... kiitos avustanne jo etukäteen.
Olen varmaan shokissa, kun olen vain hoitanut käytännön asioita mutta itkenyt en ole ollenkaan