MIKÄ on "itseensä satsaamista"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiuwiuwiu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

wiuwiuwiu

Vieras
Itse käyn joka päivä koiran kanssa 60 min lenkillä yksin ja vaikka aina ei huvittaisi lähteä, niin kuitenkin nuo lenkit tekee hyvää ja virkistää.

Ostan usein kaupasta itselleni jotain herkkuja ja parin kuukauden välein käydään kaksistaan syömässä miehen kanssa

En kulje omasta mielestäni hirveissä vaatteissa, esim. odotusajalle ostin nättejä vaatteita

Onko nämä nyt sitten itseensä satsaamista vai lasketaanko siihen vain "uusin rakennekynnet kolmen viikon välein ja käyn solariumissa"? Mitä tuolla siis yleensä tarkoitetaan? Onko yksin lenkkeily sitä?

mun mielestä itseensä satsaaminen on sitä,tekee sitä mistä itse nauttii (myös ne rakennekynnet 3 viikon välein, jos se sulle olis merkityksellisiä). Kyllä nuo mainitsemasi asiat voi olla itseesi satsaamista, kyllä =)

Sehän riippuu henkilöstä, minkä joku kokee itseensä satsaamiseksi, on toiselle välttämätön pakko. Niinkuin vaikka urheileminen.
Minun mielestäni kaikki, mikä tukee henkistä ja fyysistä hyvinvointiani, on itseeni satsaamista. Siis lenkkeily, säännöllinen herkuttelu, hiusten pidennykset ja kivat vaatteet.

No mun mielestä "itseensä satsaaminen" on sitä mikä tuottaa sulle hyvää mieltä ja mikä on sellasta "luksusta" arjen keskellä.
Esim. mulla on liikunta sellasta.Maksan melkein 70 euroa kuukaudessa kuntokeskuksen kortista,se on aika paljon mun kodinhoidontuesta...Mutta liikunnasta mä saan paljon hyvää mieltä ja pysyn virkeenä niin sillon se on toisaalta pieni raha siitä.

Ajattelin ihan samaa kuin ap :) Itse olen työssäkäyvä kahden lapsen äiti, ja ostan itselleni tarpeen mukaan vaatteita, kosmetiikkaa jne.

Itseeni satsaamista taas on nimenomaan se, kun teen jotain, mistä nautin, esimerkiksi tänään tallitöitä ja hevostenhoitoa (vapaapäivää "oikeista" töistä).

Yhteistyössä