mistä lapsesta sellaista nimitystä voi käyttää?paljonko pitää olla ikäeroa sisaruksiin?onko ikäraja myös vanhemmilla?
neuvokaa tyhmää :attn:
neuvokaa tyhmää :attn:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Kai semmoiseksi yleensä kutsutaan sitä lasta, jota ei ehkä pitänyt enää "tehdä" mutta joka sitten kuitenkin sai luvan tulla ja joka yleensä lellitään piloille?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja aina kyyläämässä:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Kai semmoiseksi yleensä kutsutaan sitä lasta, jota ei ehkä pitänyt enää "tehdä" mutta joka sitten kuitenkin sai luvan tulla ja joka yleensä lellitään piloille?![]()
Tommonen mielikuva mullekin tulee.
Alkuperäinen kirjoittaja HooÄs:Mä oon käsittänyt, että iltatähti on semmonen joka syntyy hieman varttuneimmille vanhemmille, joilla mahd. jo kotoa pois muuttaneita isompiakin lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja HooÄs:Mä oon käsittänyt, että iltatähti on semmonen joka syntyy hieman varttuneimmille vanhemmille, joilla mahd. jo kotoa pois muuttaneita isompiakin lapsia.