Mikä on Ikean paras tuote?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä tykkään vauvan lakanoista, joissa on se kumppari, eli ei tarvitse viikkailla. Mutta kyllä niitä varmaan muualtakin saa, kun ikeasta :D Samantein ihan ykkösiä on sellaiset pienet neliönmalliset pyyhkeet lastenosastolla...niillä kuivataan lasten peput pyllypesun jälkeen. Lastenosastolla niinikään on lautasia 3 kpl pakauksissa...väreinä sininen, vihreä ja oranssi...ne on ihan huippuja.

Expedit-kirjahyllyjä meillä on lähes joka huoneessa, eli ne koen käteviksi. Kuin myös dröna-laatikot, jotka passaa niihin.

Sellaisia valkoisia muovilaatikoita olen hakenut, en tiedä mihin lelujen säilytyskäyttöön niitä oikeasti myydään, mutta niitä on melkeinpä joka tallilla rehulaatikoina, myös mulla.
Ja niitä sinisiä kasseja käytän heinän kuskaamiseen, ne on kans tallikäytössä yhessä sun toisessa muusakin hommassa tosi näppäriä.

Ei ainakaan se euron valkoinen mittakannu. Äskenkin keittelin riisiä, ja kannun mukaan mukamas 3 dl olikin todellisuudessa 4,5 dl :laugh: Kerran jo tein epäonnistuneita muffinsseja kun kannulla mittasin maidon taikinaan. Tuli muuten löysää.

Pussinsulkijat on meillä jokapäiväisessä käytössä! Melkein kaikki pakkaukset suljetaan niillä... sipsipussit, leipäpussit, riisipussit, muropussit..... Lista on loputon!

Ne seinään kiinnitettävät kenkäkaapit. Ne ovat sentään ihan rehellistä muovia, eivät lastulevyä.
Ja ne vaneriset aikakauslehtien vuosikerta"mapit" ovat hyviä myös.

Ja lisätään vielä imukuppikoukut. Niitä olen etsinyt kaikkialta muualta, kun en jaksaisi lähteä Ikeaan asti niiden takia.

Huonekaluilta odotan vähän enemmän, mutta pikkukrääsässä Ikea on varsin toimiva.

Yhteistyössä