S
"Sanna"
Vieras
Suurin ongelma on se, että täällä ei ole lähellä yhtään liikettä, jossa näkisi istuimen, eli täytyy varmaan tiltata se näkemättä. Toiveena olisi isofix-kiinnitys ja tilava istuin. Vinkkejä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
meillä concord ultimax ollu jo puolivuotiaasta. tykätty tosi paljon, saa kallistettua niin että lapsi pystyy nukkumaan, helppo säätää, saa molemminpäin kiinnitettyä.
Meillä kans Cybex Pallas 2 fix ja ollaan oltu tyytyväisiä. Tyttö on nyt 1,5-vuotias ja on istunut siinä 10 kk:n ikäisestä lähtien. Parin kuukauden ajan tein vertailua istuinten välillä ja alussa palkki-istuimet olivat minulle ehdoton nounou. Kesällä sain ylinopeussakot ja meidät pysäyttänyt poliisi kehui kyseistä istuinta, heillä olivat päätyneet samaan istuimeen vaimon kanssa.
Itse tilasin Saksasta MyPramista.
Alkuperäinen kirjoittaja Ei voi mitään;27585560:Mutta naama on edelleen väärään suuntaan siinä kakkosversiossakin.
Meillä kans Cybex Pallas 2 fix ja ollaan oltu tyytyväisiä. Tyttö on nyt 1,5-vuotias ja on istunut siinä 10 kk:n ikäisestä lähtien. Parin kuukauden ajan tein vertailua istuinten välillä ja alussa palkki-istuimet olivat minulle ehdoton nounou. Kesällä sain ylinopeussakot ja meidät pysäyttänyt poliisi kehui kyseistä istuinta, heillä olivat päätyneet samaan istuimeen vaimon kanssa.
Itse tilasin Saksasta MyPramista.