Mikä on hyvä matkasänky? Onko kokemuksia esim. Hauckin sängystä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me ostettiin joskus Lidlistä kun siellä oli jotkut lasten viikot-teema. Ei ollu hinnalla pilattu ja ajateltiin että tulee käyttöä jos tulee. Käyttöä on tullu ihan hyvin ja itse asiassa sänkyki on ollu tosi hyvä vaikka alkuun vähän epäilinki =)

Yhdessä mummolassa ollaan käytetty ABC designin ihan perusmatkista, hyvä on ollut ja monta vuotta käytössä, toisessa taas on tämä: http://www.on24.fi/child/kalusteet_sisustus/sangyt_sohvat/19401 me tosin maksettiin siitä vain puolet tosta hinnasta (ostettiin ulkomaisesta netikaupasta), ja mukaan tuli kaikkea turhaa sälää kuten pientä vauvaa varten se ylempi sänky, hoitoalusta ja mobile, mutta hyvä on ollut tämäkin.

Mä ostin just Emman matkasängyn tarjouksesta 39,90 ja tosi tukeva ja hyvä!

Kulkuaukkoa me ei missään nimessä haluttu kun pikku-taapero osaa avata vetoketjut ja lähtee sitten harhailemaan omille teilleen vieraassa ympäristössä.

tuo mikä meillä on, oli muistaakseni jotain 40e paikkeilla +patja erikseen. on ihan useamman kerran viikossa ollu käytössä kun mummulassa käyn tekemässä hommia, ja lapsi nukkuu siinä päikkärit.

Meillä on Espritin matkasänky ja meidän 100cm tyttö mahtuu siinä vielä ihan kevyesti nukkumaan jos tarvis vaatii eikä pääse itse pois. Paljon on käytetty mutta edelleen kuin uusi.

Yhteistyössä