Mikä on hyvä ja pitävä yöside?? *vähän ällötys*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja help!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pirkka on ollu täälläkin käytössä. Mä käytän kyllä niinä parina pahimpana vuotopäivänä lisäks vielä tamponia yöllä eikä oo koskaa ollu mitään ongelmaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä en vaan siedä koko kuukuppiajatusta! :/ Musta on ihan ällöä alkaa tyhjentelemään jotain verikuppeja ja kerätä sitä verta... yök.. Tampooneja käytän kyllä päivällä, mutta en jotenkin halua sitä yksi laittaa... kun niitähän ei kai saisi pitää niin pitkään. Jos ei sitten heräisikään vaihtamaan, kun olisi kuiva olo.
Mutta voi että, mitä me naiset saadaan kärsiä! Kun näitä sideviritelmäjuttuja lukee, tulee kyllä huvittunut olo. :D
Ihan hyviä niksejä kyllä teillä. Haluaisin kuitenkin ihan vaan yhdenn hyvän siteen... ei mitään virityksiä.

Älä ajattele sitä noin tunteella. Ajattele mielummin miten helppoa ja mukavaa se on. 1-3 tyhjennystä usein riittää/vrk. Kukaan ei tiedä etkä itsekään huomaa koko menkkoja. Autiolle saarelle ottaisin mukaan kipponi, muuta en kaipaisi.

Kiitos lisätiedosta. En tiennyt kuppiasioista noin tarkkaan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea on kokeiltu:
Kuppi on ehdottomasti vähiten yököttävä suojaviritelmä.

Vihdoinkin sellainen, mikä ei millään tavalla näy ulospäin, ei tunnu, ei haise, ei koskaan falskaa (kunhan ajallaan tyhjentää, varottaa kyllä kun täyttyy äärimmilleen).

Eikä tarvitse koskaan huolehtia onko suojaa ja onko se oikeankokoinen.

Ja sen vielä laittaisin ehdottomaksi plussaksi, että kupin voi laittaa paikalleen jo ennen kuin menkat on edes alkaneet, ei siis kuivata limakalvoja kuten tamponi. Eikä tarvitse mitään hikistä rättiä hautoa varoiksi haaruksissa...

PEESI!!!

Libressellä löytyy yösiteestä ohut ja paksu malli. Se paksu on kunnollinen.

Sitten Prismasta löytyy joku kaupan oman merkin side, se on paksuin kaikista.

Juu, petyin juuri pahasti, kun ostin tänään sen libressen ohuen yösiteen. Olisi pitänyt ottaa se maxi. :(

Ja hyvä tietää, tarkoitat varmaan sitä rainbow`n pakkausta, mitä vain vilkaisin. Sen ostan seuraavaksi!

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja help!:
Mulla synnytyksen jälkeen muuttuneet kuukautiset sen verran runsaammiksi, että yöllä saa käydä vaihtamassa uuden yösiteen kolmen aikoihin. Silti oli pikkuhousut veressä ja yöpaitakin vähän. :( Aamulla sitten sama homma.
En ole ennen edes tarvinnut yösidettä, tavallinen on riittänyt kunhan siivekkeet on olleet. Nyt vuoto valuu tuonne takapuoleen ja tulee yli siteen takapäästä! Mikä neuvoksi??
Ja onko kaikki yösiteet jollain ihmeen ohutside-merkinnällä varustettuja?! Kun en löytänyt ainakaan vuokkosista tai libressestä muita..

Vuokkosilla on muistaakseni sellasessa tummanlilassa paketissa yöside mikä ei ole niitä tosi ohuita! Ja oletko kokeillut Alwaysia? Niissä mun kokemuksen mukaan pinta imee paremmin runsaan vuodon kuin esim. libresse.

Joo, tuo vuokkosten tummanliila paketti on ollut suosikkilistalla, mutta nyt sekin on minut pettänyt! PAHUS!

Paksuja siteitä tai Tenaa ym kuukuppia tai tamponia en laita jos mies haluukin tulla kesken yötä sisälle niin eipä onnistu kun siteen kans touhuta,mua ei vuodot haittaa naijessa eikä miestänikään!

Yhteistyössä