Mikä on hassuin asia, jolle olet itkenyt

Esikoisen syntymän jälkeen kun olimme tulleet kotiin, katsoimme telkkarista Sydämen asialla-sarjaa, ja siinä jaksossa kuoli sen yhden pariskunnan poikavauva ja kuului Elviksen Danny Boy-biisi taustalla. Vastasyntynyt tyttäreni nukkui sylissäni ja minä kastelin hänet onnen ja sympatian kyyneleillä.

kuopuksen raskausaikana itkin hysteerisenä vessan lattialla kun en löytänyt esikoisen vanhan toppapuvun huppua.. se oli ihan kamalaa. Välillä tuli kamala nauru itellekkin ja sitten taas pimeni ja volisin sitä kauheutta kun ei huppu löydy..

Alkuperäinen kirjoittaja nyyhk:
Mulla on päässyt itku molempien synnärireissujen jälkeen siitä kun tulin kotiin!

Ja synnärillä jouduin laittaa miehelle viestejä. En voinut soittaa, alko itkettää jo pelkkä ajatus! Jotenkin rakkaansa äänen kuuleminen sai hirveen ikävän aikaiseks. Ei kyllä normaalisti näin ole =)

mun hölmö mies alkoi kyselemään synnärillä, että tuleeko sulla ikävä, kun jouduin jäämään sinne yksin. Itkun seasta sain vaan sanottua, että älä kiusaa kyselemällä tuommoisia!

Alkuperäinen kirjoittaja - - -:
Just äsken itkin, mulla on raskausdiabetes ja tunteeton mies tuli mussuttamaan suklaapatukkaa mun nenän edessä... ei kuulemma tullut mieleen että mullekin kelpais mutta en saa syödä :/

Minäkin itkeä tuhrasin viime viikolla kun sain kuulla että mulla on raskausdiabetes. Räkä valuen istuin miehen sylissä ja itkin harmista, kun kauheinta mitä vois tapahtua olis se, että joutuisin uudelleen käynnistykseen. Kaikkee ne miehet joutuukin kokemaan :D

miä itken ilosta, surusta, pelkästä ajatuksesta.Mutta edelleenkäänenpysty yhtään Lassie-elokuvaa katsomaan itkemättä :D Joskus pelkät lastenpiirretytkin saa kyyneleet valumaan :ashamed:

ai niin.. tää on ihan älytöntä mut ei ole yksi kaks kertaa kun on veet herahtanut silmiin... oon luullut että lasissa on juomista ja kun sen oon huulille nostanut niin se onkin tyhjä :ashamed: :laugh:

Ja oksentaessa itken useimmiten :D

Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Raskaana ollessa,käskin miehen tuoda kaupasta shampoota minulle.Hän toi.Kuiville ja rasittuneille hiuksille...mies sai kuulla kunniansa ja mä tenttasin et ai onko mulla muka kuivat hiukset ja rasittuneet?Hysteerisenä itkin...
Mies yritti sanoa,että tätähän sä olet ostanut aina itsekkin.Niin niin olenkin mutta onko ne muka sinunkin mielestä kuivat ja rasittuneet?
:laugh:

Aivan ihana :heart: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Sille mainokselle, missä hammas oli lemmikkinä ja sit ne huonosti voivat hammasparat siellä syrjäisillä kujilla... :'(

Ja iloinen pieni hammas pääsi kotiin! :'( :'( :'(

Häh :laugh:

http://www.jenkki.fi/videot-ja-animaatiot/jenkki-professional-mainos :laugh:

Repesin :laugh:

Blur:n musiikkivideo, jossa on maitotölkkejä, sai hanat aina aukeamaan kun odotin ensimmäistä lastani. Se on niin liikuttava!
Kerran itkin kaupassa kun muovikassinippu oli tippunut lattialle. Imetin tuolloin ja olin todella herkkä.

Alkuperäinen kirjoittaja vinkuja:
Blur:n musiikkivideo, jossa on maitotölkkejä, sai hanat aina aukeamaan kun odotin ensimmäistä lastani. Se on niin liikuttava!
Kerran itkin kaupassa kun muovikassinippu oli tippunut lattialle. Imetin tuolloin ja olin todella herkkä.

http://www.youtube.com/watch?v=kWUil383us4

Alkuperäinen kirjoittaja kaikki:
kun mua naurattaa ihan sairaasti et oon nauranu esim monta minuuttia putkeen mua saattaa alkaa itkettään lopuks kun en saa nauruu lopetettua.
)

Hei mulla on kans sama, monesti kun nauran hysteerisesti niin purskahdan lopuks itkuun, se on kauhee tunne ku yhtäkkiä huomaa et se nauru rupeeki puristaa kurkkua ja kohta on kauhee vollotus päällä, mistä ihmeestä se johtuu :o :o

Mä olin raskaana ja esikoinen heitti lautasen lattialle ja se meni rikki. Mua rupes ihan hillittömästi itkettämään kun niitä lautasia ei saa mistään tilalle. Normaalisti olisin kyllä ajatellut, että "voi harmi, meni rikki",mutta en tiedä miksi se silloin tuntui niin isolta asialta. Ja siis ne on ihan meidän käyttölautasia, ei mitään juhla-astiastoa tms.

tuli mieleen yks juttu, mistä itkin vähän aikaa sitten.

kun soitin lääkärinaikaa, kauan vaivanneesta vaivasta, se sairaanhoitaja siel sai mut luulemaan et mulla voi olla hengenhätä ja miksen välitä et mun henki voi lähtee, ja mul voi olla veres baktreeja ja se on tosi vakavaa, et en saa lääriaikaa, kun ei oo kiireellistä, et mun pitää heti lähtee päivystykseen.
sammutin sit luurin ja itkin vain ja sain jotenki sanottuu miehelle et mä kuolen varmaan.. sit hieman tarkemmin. noh taksilla lähin sit terkka-asemalle ottaan tulehdusarvot mut kaikki kunnossa niin en jäänyt sillon odottaan kun oli väkee ja varasin normaaliajan.

Alkuperäinen kirjoittaja nyyhk:
Mulla on päässyt itku molempien synnärireissujen jälkeen siitä kun tulin kotiin!

Ja synnärillä jouduin laittaa miehelle viestejä. En voinut soittaa, alko itkettää jo pelkkä ajatus! Jotenkin rakkaansa äänen kuuleminen sai hirveen ikävän aikaiseks. Ei kyllä normaalisti näin ole =)

Synnärillä minäkin itkin, ihan kaikelle. Puhelimeen en voinut puhua, kun aloin heti itkemään. Onneksi mies oli koko ajan vierellä, meillä oli perhehuone.

Raskausaikana aloin itkeä vollottaan kaupassa kun mies kysyi mitä haluan syödä enkä osannu vastata.. Mulla oli hirveä pahoinvointi eikä oikeen mikää maistunu ja mun mielestä mies ilkeyttään kysyi että mitä haluan kun tiesi kuitenki etten tiedä.. Oi niitä aikoja :D Ja olen mä itkeny esikoisen jyrsimälle porkkanallekkin kun hän oli menny yökylään ja porkkana oli jääny puoleks syömättä.. Tuli nii ikävä :D

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Raskausaikana aloin itkeä vollottaan kaupassa kun mies kysyi mitä haluan syödä enkä osannu vastata.. Mulla oli hirveä pahoinvointi eikä oikeen mikää maistunu ja mun mielestä mies ilkeyttään kysyi että mitä haluan kun tiesi kuitenki etten tiedä.. Oi niitä aikoja :D Ja olen mä itkeny esikoisen jyrsimälle porkkanallekkin kun hän oli menny yökylään ja porkkana oli jääny puoleks syömättä.. Tuli nii ikävä :D

Ihana :laugh:

Yhteistyössä