Mikä on hassuin asia, jolle olet itkenyt

vadelma ballerina

Aktiivinen jäsen
17.05.2009
1 404
0
36
raskausaikana tai synnytyksen jälkeen, ja joka nyt tuntuu jopa kenties huvittavalta syyltä?
Tuli tuosta yhdestä ketjusta mieleen, kun jotakuta itkettää jos naapurin rouvan kissa kuolee. :D :heart:

Itsehän sain hysteerisen itkukohtauksen pari viikkoa synnytyksen jälkeen kun salkkareissa ismo ja salla erosi ja salla muutti pois. Ja sit vielä tuli se ressu ja laulo niin kauniisti :xmas: |O

Erityisesti esikoisen syntymän jälkeen tuli itkeskeltyä ihan mille tahansa. Taisin silloin lukea kanssa jotain vauva-palstaa ja kyynelehdin aina kaikenlaisille aloituksille jossa kerrottiin parisuhde ja vauva-asioista. Pelkkä vauvan tai jonkun luontokappaleen kuvakin sai mut pyrskähtelemään itkuun. Oon varmaan ollu kivaa seuraa miehelle :D

En kyllä mitään erityisen hassua muista, mutta en kyllä normioloissa itkeskele tuolla tavalla..

Kun sain kesälomarahoja paljon, niin itkin kun niitä tuli niin paljon. (ei siis liikaa vaan en osannut odottaa niin paljoa) Ja siis itkin surusta. Mies ei oikein ymmärtänyt sitä. Enkä voi kyllä häntä moittia ymmärryksen puutteesta. Omasta mielestäkin se oli käsittämätöntä.

Alkuperäinen kirjoittaja korpi kuusen kannon akka:
raskausaikana tai synnytyksen jälkeen, ja joka nyt tuntuu jopa kenties huvittavalta syyltä?
Tuli tuosta yhdestä ketjusta mieleen, kun jotakuta itkettää jos naapurin rouvan kissa kuolee. :D :heart:

Itsehän sain hysteerisen itkukohtauksen pari viikkoa synnytyksen jälkeen kun salkkareissa ismo ja salla erosi ja salla muutti pois. Ja sit vielä tuli se ressu ja laulo niin kauniisti :xmas: |O

yök, musta toi kohtaus oli korneinta ikinä suomen tv-historiassa. :D Itsehän olen tässä raskauden aikana itkenyt mm. Aku Ankka- lehdelle, yhdelle simpsoneiden jaksolle, sille, että oon niin onnellinen kun mulla on mun mies (yhden leffan jälkeen) ja sille, että meidän toinen koira on liian söpö.

Raskaana ollessa,käskin miehen tuoda kaupasta shampoota minulle.Hän toi.Kuiville ja rasittuneille hiuksille...mies sai kuulla kunniansa ja mä tenttasin et ai onko mulla muka kuivat hiukset ja rasittuneet?Hysteerisenä itkin...
Mies yritti sanoa,että tätähän sä olet ostanut aina itsekkin.Niin niin olenkin mutta onko ne muka sinunkin mielestä kuivat ja rasittuneet?
:laugh:

mulle riittää edelleen se, että joku toinen itkee. mä komppaan kyllä. ja siis ei ole mitään raskaus tai imetyshuuruja pelissä.

Imetyshuuruissani (ja väsymyksestä) aloin itkemään kun vauva kakkasi harsovaippaan heti kun olin saanut sen ja villahousut viritettyä ekaa kertaa päälle. Harmitti, kun ne villikset meni heti kakkaan. mä itkeä tihrustin ja vauva tuijotti mua hölmistyneenä. :snotty:

Just äsken itkin, mulla on raskausdiabetes ja tunteeton mies tuli mussuttamaan suklaapatukkaa mun nenän edessä... ei kuulemma tullut mieleen että mullekin kelpais mutta en saa syödä :/

Mulla on nyt tässä kolmannessa odotuksessa "vaivana" pikemminkin hysteeriset naurukohtaukset. Siis sellaiset mitä ei voi lopettaa ja nauraa vaan vaikka ei olis edes mitään syytä. Vedet silmissä vaan hohottaa. Ihan pimeetä..
Viimeksi sekosin sanoista: "kuraan kuollut kuttu" ja tuota yhtä ketjua missä puhutaan muorista ja kasseista ja katumuksesta ja isän etumuksesta mihin on osunut niin en voi avata ollenkaan kun lapset herää nauruun.

oon niin herkkä, hävettää joskus oikeen jos alkaa itkettään ihmisten ilmoilla.
esim lapsen juhlissa kun se laulaa kaveriensa kanssa, niin joudun heilutteleen käsiä silmien edessä,kääntään päätä pois ettei itkettäis, pyyhkiin silmäkulmia, joskus jopa tullu ääneen sellanen itkuneston yritys ääni tai muu vastaava tirautusääni..

teeveetä kun kattelen pillitän toosi usein kun jotain surullista, jos joku itkee saattaa muakin alkaa pillittään.

kun mua naurattaa ihan sairaasti et oon nauranu esim monta minuuttia putkeen mua saattaa alkaa itkettään lopuks kun en saa nauruu lopetettua. ja hei siis nauran myös aivan mielettömästi, ettei mun elämä oo pelkkää pillittämistä.

pilltiän kun ystävä kertoo esim et on raskaana, tai et on joku sairaus tai muitten murheita.

itken kun mua sattuu joskus tai siinä en yleensä kyl niin helposti, enemmän oikeestaan huudan...

itken jos esim mulla on ollu vaikeeta joskus ja esim vaikka neuvolantäti kysyny justiin siittä asiasta mikä ollu vialla, niin oon saattanu alkaa itkeen..

itken jos joku kuolee, läheinen, tai vaikka puolituttu...

itken myös jos luen lehdistä esim et lapsia kuollut tai jotain on raiskattu pahoinpidelty tai tehty jotain muuta kamalaa..

kaikennäköstä :)

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Kun sain kesälomarahoja paljon, niin itkin kun niitä tuli niin paljon. (ei siis liikaa vaan en osannut odottaa niin paljoa) Ja siis itkin surusta. Mies ei oikein ymmärtänyt sitä. Enkä voi kyllä häntä moittia ymmärryksen puutteesta. Omasta mielestäkin se oli käsittämätöntä.

Siis mä en tajua miks sä itkit surusta kun sait enemmän rahaa kun olit odottanut?

Mulla on päässyt itku molempien synnärireissujen jälkeen siitä kun tulin kotiin!

Ja synnärillä jouduin laittaa miehelle viestejä. En voinut soittaa, alko itkettää jo pelkkä ajatus! Jotenkin rakkaansa äänen kuuleminen sai hirveen ikävän aikaiseks. Ei kyllä normaalisti näin ole =)

Itkin vuolaasti tuossa joulun alla katsoessani "Sohvanvaltaajat"-sarjan jaksoa, jossa perheen tytär oli lähdössä synnyttämään ja mörökölli-isä lohdutti ihanan kömpelösti häntä. Itkin ihan hirveästi ja mies oli pudottaa silmänsä päästään eikä tuntunut tietävän miten päin olisi ollut. Se alkoi minua naurattaa ja sitten kirjaimellisesti itkin ja nauraa hekotin samaan aikaan.
Alkuviikosta aloin itkeä kun tyttö kiukutteli ja äitini sattui soittamaan samaan aikaan ja kysyi "Mites siellä menee?". Tyttö kiljui vieressä ja minä pillahdin itkuun siinä puhelimessa ja äitini oli ihan ihmeissään. Meni hetkessä ohi ja taas alkoi naurattaa, varsinkin kun sympaattinen tyttöni tuli silittämään äitiä; "Äiti ikkee". Toista kertaa elämänsä aikana näki minun itkevän =)

Muutamia leffoja ainakin tuli itkeskeltyä, muistan ainakin sen Orpokoti leffan mua itkettäneen ihan kamalasti. En saanu miehelle edes kerrottua mitä siinä on tapahtunut kun porua vaan piti vääntää :D

Ja toinen oli synnytyksen jälkeen, mua itketti ihan hirveesti. Mä vaan porasin ensimmäisen päivän, vaikkei mitään kunnon syytä löytynytkään... ne hormoonit... :D

Yhteistyössä