H
hittovie
Vieras
Tablettiin tein gmail-tilin itselleni ja sillä olen ottanut valokuvia. Kirjauduin läppärillä sisälle ja olen ilmeisesti liittynyt myös tuohon google+:aan, kun siellähän näkyi kaikki mun tabletilla ottamat valokuvat. Laite näköjään tallettaa ne automaattisesti jonnekin pilvipalveluun(?). Voihan hitto sentään. Ei kai muut vaan näe niitä kuvia?
Miten hitossa tämä systeemi oikein toimii? Ei ole tarkoitus jakaa kuvia kenenkään kanssa, vaan ne on omia yksityiskuvia. Korkeintaan voisin lasten harrastuskuvia jakaa muille harrastuksessa oleville, mutta pitääkö silloin niidenkin olla google+:ssa vai miten kuvien jako käytännössä tapahtuu. Annanko vain linkin ja jonkun salasanan?
Miten hitossa tämä systeemi oikein toimii? Ei ole tarkoitus jakaa kuvia kenenkään kanssa, vaan ne on omia yksityiskuvia. Korkeintaan voisin lasten harrastuskuvia jakaa muille harrastuksessa oleville, mutta pitääkö silloin niidenkin olla google+:ssa vai miten kuvien jako käytännössä tapahtuu. Annanko vain linkin ja jonkun salasanan?