[QUOTE="joku";24938898]Mistä muodostuu elämänsisältösi, oletko onnellinen?
Pohdiskelen näitä asioita nykyään jostain syystä. Mistä onni muodostuu?
Mistä te ihmiset olette tienneet mitä haluatte elämältä ja minkälaista elämää?
Oma elämäni on sitä, että käyn töissä. Vapaa-ajalla en varsinaisesti harrasta mitään erikoista. Jotenkin tuntuu, etten tee mitään ja elämä vain kuluu. Olen onnellinen miehestäni ja pidän työstäni mutta ihan kuin jotakin puuttuisi. Mutta kun en vain keksi mitä, en keksi onko tämä sellaista elämää jota haluan elää. Enkä keksi millaista sitten jos en tällaista?[/QUOTE]
onnellinen olen lapsistani. luulin etten ikinä saisi omialapsia tai omaa perhettä, joten nyt kun minulla on kaksi pikku ukkoa niin olen onnellinen heistä. ja tietenki miehestäni, koska ilman häntä ei oli näitä lapsiakaan eivätkä olisi sellaisia kuin ovat.
välillä olen onnellisempi ja välillä vähemmän onnellinen, mutta eikös se ole normaalia?!?
olen tällä hetkellä työttömänä, mutta silti onnellinen kun saan olla ainakin lapsieni kanssa ja seurata heidän kasvuaan. tietenkin töihinkin kaipaan ja niitä etsin joka päivä.
mitään erityisiä harrastuksia minulla ei ole ikinä ollut ja en osaa niitä kaivata nytkään, elän vain perheelleni. ja siitä olen saanutkin täällä sitten kuullä miten olen marttyyri äiti ja alistettu ym. ja miten mieheni on vastuuton idiootti, mutta eihän ole.
olen onnellinen miehestäni joka viimeksi eilen illalla herätti minut, pusuillaan ja kuiskutteli korvaani rakastavansa minua ja minun olevan elämänsä nainen.
nuo hetket on olleet todella harvinaista herkkua, mutta onneksi mieheni on lopultakin ymmärtänyt että kyllä ne hyvää tekee=)
ja onnellinen olen siitäkin että löysin luotettavan ja uskollisen miehen. ( ja KYLLÄ hän ei kulje vieraissa)
mieheni on hyvä isä, vaikka ei joidenkin mielestä vietä tarpeeksi aikaa lapsiensa kanssa. hän harrastaa heidän kanssaan useampana iltana viikossa, viikonloppuisin ottaa mukaansa offroadia ajamaan ja pojat rakastaa näitä rypemisiä metsässä=) varsinkin nuorempi joka ei edes puhu vielä kertoo omalla kielellään tarkkaan reissunkulun joka kerta.
mutta sallin hänelle vastapainoksi omat menonsa harrastuksiensa kanssa (metsästys, kalastus, autot) ja kyllä hän ottaa useampana viikonloppuna kuussa alkoholia, mutta ei sekään tee hänestä huonoa isää.
olen onnellisempi mitä olen koskaan ennen ollut.
tärkeintä elämässäni on tällä hetkellä oma rakas pieni perheeni<3