V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap kysyy vielä..:Juu, mut jos tuo on kerran joku henkilö, niin miten miestä voi käskeä pukeutumaan siihen? mitä mä en nyt tajua???
Alkuperäinen kirjoittaja noh:Ko. laulussa Che Guevaralla tarkotetaan paitaa jossa on Che Guevaran kuva.
Alkuperäinen kirjoittaja Ei voi olla totta:ettei joku AIKUINEN ihminen tiedä kuka se on?
Alkuperäinen kirjoittaja Ei voi olla totta:ettei joku AIKUINEN ihminen tiedä kuka se on?
Alkuperäinen kirjoittaja inhokki:Siis Che Guevara-tuotteet on minun ehdottomia inhokkeja.
Alkuperäinen kirjoittaja Toope:Minä olen niuho. Minusta jos sanotaan, että pukeudu Che Guevaraan, niin se tarkoittaa, että mennään kaivetaan kaverin luut ylös ja jotenkin pukeudutaan niihin. Laulussa EI sanota, että Che Guevara-paitaan. Sitäpaitsi tuota Guevaran lärviä on printattu esim. seinävaatteisiksi jne. Mistä helvetistä se bööna (oletan et kyse on heteroista) sit tietäis et mihin niistä. Pitää olla spesifi jos kerran jotain vinkuu. NII.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja noh:Ko. laulussa Che Guevaralla tarkotetaan paitaa jossa on Che Guevaran kuva.
Ja siis tää paitahan on klassikko. Eikä tosiaan taida enää olla mikään kannanotto, kun osa käyttäjistä ei varmaan edes tiedä kuka Che on. Mä en alkuunkaan usko, että ap on ainoa, joka ei tiedä kuka hän on.
Alkuperäinen kirjoittaja Toope:Minä olen niuho. Minusta jos sanotaan, että pukeudu Che Guevaraan, niin se tarkoittaa, että mennään kaivetaan kaverin luut ylös ja jotenkin pukeudutaan niihin. Laulussa EI sanota, että Che Guevara-paitaan. Sitäpaitsi tuota Guevaran lärviä on printattu esim. seinävaatteisiksi jne. Mistä helvetistä se bööna (oletan et kyse on heteroista) sit tietäis et mihin niistä. Pitää olla spesifi jos kerran jotain vinkuu. NII.