mikä on audio-sisääntuloliitäntä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Gerttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niitä voi olla aika monenlaisia. Mutta esim mun läppärissä se on semmoinen missä on vaaleanpunainen värikoodi ja mikrofonin kuva vieressä, siihen menee siis samanlainen piuha kun mistä kuulokkeiden ääni lähtee.

Toisaalta esim meillä vahvariin menee äänet optista, hdmi tai rca piuhaa pitkin, mikä tahansa noista voi olla ' audio in'

audio in. lukee vieressä jos etit sitä vaikka telkkarin takaa. sen avulla voi vaikka siihen telkkariin kytkeä eri laitteita.

[QUOTE="Gerttu";25718402]niin siis autossa olis tää[/QUOTE]
Se voi olla etupaneelissa sellainen 3,5mm reikä jota myös AUX-liitännäksi sanotaan. Siihen voi liittää esimerkiksi mp3-soittimen.
Soittimen takana voi olla myös audio-in liitännät mutta ne ovat yleensä RCA-liittimillä.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25718426:
missäpäin autoa ?

no siinä etupaneelissa.mä nyt kuvittelen sen liittyvän jotenkin soittimeen mut en tiedä,en oo siis autoa nähnyt livenä ku kerran ja en siinä nyt niin tarkaan katsonut ku pika koe istuin sen.on vaan harkinnassa et ostanko vai en.

[QUOTE="Gerttu";25718435]no siinä etupaneelissa.mä nyt kuvittelen sen liittyvän jotenkin soittimeen mut en tiedä,en oo siis autoa nähnyt livenä ku kerran ja en siinä nyt niin tarkaan katsonut ku pika koe istuin sen.on vaan harkinnassa et ostanko vai en.[/QUOTE]
Kyllä se on sellainen johon voi liittää ulkoisen äänilähteen eli esimerkiksi mp3-soittimen.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;25718454:
Kyllä se on sellainen johon voi liittää ulkoisen äänilähteen eli esimerkiksi mp3-soittimen.

Sellasen sen sit täytyy olla:) Mä olen huono auton ostaja kun en niistä mitään ymmärrä joten täytyy joku mies kai pyytää seuraavan kerran mukaan kun käyn katsomassa.
Kiitos:hug:

Yhteistyössä