Mikä olisi sopiva palkkio lemmikin lomahoidosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hips!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hips!

Vieras
Apua raatilaiset, olen ihan käsi tällaisissa pienissä raha-asioissa :D

Kuudesluokkalainen tyttö tulee meille käväisemään kolmena peräkkäisenä hiihtolomapäivänä hoitamassa kanejamme kun olemme poissa. Ruokkii, vaihtaa vedet ja ehkä yhtenä päivänä vaihtaa kuivikkeitakin... Tyttö asuu tässä lähistöllä, ei ole pitkä matka tulla. Mikä olisi sopiva korvaus maksettavaksi, olisiko 20euroa passeli?

Haluaisin maksaa sillä tavalla kivasti, sopivasti :)

Mun mielestä toi 20e on ihan passeli tuon ikäiselle lapselle,tosiaan kyllä riippuu myös siitä että jos matka on todellakin ihan lyhyt,ei vie aikaa,eikä tarvitse esim.bussilla tulla ja mennä.

Juu, jotain puolen kilsan kävelymatka on... Kiitos kommenteista :) mietin itsekin ensin tuota 30euroa, mutta sitten aloin miettiä, että onko liikaa. Seuranpito ei ole mitenkään pakollista, kun pupuleista on toisilleen seuraa. Mä nyt vielä arvon, että kumpaan päädyn, olisko se sitten se 30e :)

Kiitokset, olikin vielä tullut kommenttia kahdenkympin puolesta :) Täytyy mietiskellä, mutta oikeesti kiitti teille mielipiteistä, tällaiset "epäviralliset" raha-asiat on aina olleet mulle hankalia, vaikka "viralliset" raha-asiat onkin helppoja, niin nyt saan jonkinlaista mittakaavaa :)

[QUOTE="hips";28109671]Kiitokset, olikin vielä tullut kommenttia kahdenkympin puolesta :) Täytyy mietiskellä, mutta oikeesti kiitti teille mielipiteistä, tällaiset "epäviralliset" raha-asiat on aina olleet mulle hankalia, vaikka "viralliset" raha-asiat onkin helppoja, niin nyt saan jonkinlaista mittakaavaa :)[/QUOTE]

Maksa 25 euroa, jos et tiedä kumpi olis parempi ;)

Yhteistyössä