Mikä olisi sellanen aihe mistä ei...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Katsokaas,kun minä en puhu aina kirjakielellä,riippuu ihan tilanteesta ja paikasta :p
Täällä keskustelujen taso ei ole aina sitä luokkaa,että tarvitsisi alkaa kirjoittamaan "sivistyneesti" :whistle:

Mitä keskustelun tasoon tulee, niin se ei todellakaan tule kirjakielen käytöstä.

Ei sillä, että et tätä olisi jo ennestään tiennyt tai ymmärtänyt. Päinvastoin. Totesinpahan silti.

Katsokaas,kun minä en puhu aina kirjakielellä,riippuu ihan tilanteesta ja paikasta :p
Täällä keskustelujen taso ei ole aina sitä luokkaa,että tarvitsisi alkaa kirjoittamaan "sivistyneesti" :whistle:

Mulla vauvan syntymän myötä lisääntyi täällä olo. Vauva kun on usein mun ja imetystyynyn välissä. Mä en siitä paljoa liiku :D

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:

Mulla vauvan syntymän myötä lisääntyi täällä olo. Vauva kun on usein mun ja imetystyynyn välissä. Mä en siitä paljoa liiku :D

Niinpä,mut toi esikko alkaa olemaan aika villissä iässä :kieh: :heart: