Mikä olisi joku hyvä täyttävä kevyt välipala lenkin/jumpan jälkeen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yrittää laihduttaa.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yrittää laihduttaa.

Vieras
Yrityksenä olisi saada vähän kiloja pois.
Syön ihan tavallista kotiruokaa käyn jumpassa sekä sauvakävelemässä.Usein kuitenkin jumpan tai lenkin jälkeen on jo nälkä:) Mikä olis siis jotain kevyttä mitä syödä.

Olisko jotain pirtelöä esim? Ja jos jollain on jotkut kivat sivut kevyttä ruokaa niin kertoo ihmeessä.Nuo pisteen laskut ja kalorimäärät ei mulle hjrveesti sano mitään niin hankala kaupaskin sitten katella.

Kiitos.Onko tuo makeutusjauhe samaa kun mitä meillä jo onkin sis asesulfaami k ja aspoartaamipohjainen pöytämakeuttaja. Mä oon luullu et se on jotenkin "pahaa" ei siis maultaan vaan koostumukseltaan ku onko se jotain keinotekoista? Pitäskö mun alkaa käyttää sitä kahvissakin.Juon pari kuppia päivässä ja laitan yhen palan sokeria.Jos juon heti perään toisenkin niin siihen en enää lisää kun pohjalla on jo vähän vanhaa usein kylmää:) kahvia:D

Mä oon niin pihalla näistä kalorijutuista.Missä on paljon ja missä vähän. Sen nyt tiiän että sokerit ja rasva on huonoa.

Teet smoothien, laitat maustamatontajugurttia ja pikkasen maitoa + paljon marjoja tai hedelmiä. Lisäks voi laittaa viel vaik vehnälesettä ja makeutusta, jos kaipaa!
Mun herkkua! =)

Rahka tosiaan, tai vaikka raejuusto. Tai ihan "virallinen" palautusjuoma. Mulla ainakin tuo viimeksimainittu treenin jälkeen pitää nälän pois suht pitkään. :)

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Teet smoothien, laitat maustamatontajugurttia ja pikkasen maitoa + paljon marjoja tai hedelmiä. Lisäks voi laittaa viel vaik vehnälesettä ja makeutusta, jos kaipaa!
Mun herkkua! =)

makeutukseksi käy ananasmurska tai ne fun lightin mehutiivisteet.

Yhteistyössä