Mikä olisi hyvä valinta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvokaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuvokaa

Vieras
Etelä-Suomen talvi on enimmäkseen lämmin ja märkä. Mitkä olisivat hyvät kengät, joissa pysyy varpaat lämpimänä ja kuivina? Kaikki kehuvat Kuomia, mutta pitääkö ne yhtään vettä, jos lapsi vaikka leikkii lätäkköleikkejä? Mielestäni ne on aika veltot. Haluan ostaa mieluummin nilkkaa tukevat kengät, koska tulevat pienelle lapselle. Lapsen jalka on aika korkea, joten mitkään sirot ja kapeat kengät ei käy. Yhdet nahkakengät meiltä jo löytyy, joten jos pakkaspäiviä tulee, pärjätään niillä. Mutta mitä jalkaan loskakelillä? Nykyiset vedenpitävät kengät ovat auttamattomasti liian pienet ja uusia vastaavia en ole löytänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
kuomat ei tosiaan pidätä vettä vaan on pakkaskengät.. mä kehun kyllä gorekenkiä, etenkin eccot, mutta miksei viikkaritkin =)

Onko kokemusta molemmista? Kumpi sopii paremmin leveään jalkaan?

nii, mutta mistäpä sitte löytys tarpeeks pienet???? meiän neitin jalaka on kokoa 17-19 ja MISTÄÄN ei löydy talavikenkiä joilla vois kävellä!! |O |O |O

Kyllä meidän alle 2-vuotias kahlaa kaikki lätäköt Kuomissaan ja ei oo kertaakaan varpaat kastuneet.Oikein loskaisilla keleillä laitetaan karvavuoriset kumpparit.

richteritkin on joo hyvät! ja eccot tosiaan kapeammat, mutta kannattaa kyllä sovittaa jalkaan =) ja nyynä, eiköhän 19 kokoisia löydy jo ihan hyvinkin? =) tosin tää on nyt huonoin aika alkaa etsiä jotain tiettyä, kun parhaat viedään käsistä syys-lokakuussa... =) ihan ku välikausihaalarit, niiden perään on syyskussa turha itkeä :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
nii, mutta mistäpä sitte löytys tarpeeks pienet???? meiän neitin jalaka on kokoa 17-19 ja MISTÄÄN ei löydy talavikenkiä joilla vois kävellä!! |O |O |O

Mulla olis yhdet 18/19 kokoa olevat kengät ylimääräisenä. Erittäin vähän kävelty, koska ovat niin pienet eli lähinnä jalassa siinä vaiheessa kun ei vielä kävelty, mut esim rattaissa istuessa oli kengät jalassa. Voin kirjautua ja laittaa yytä jos sua kiinnostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lulu:
Kyllä meidän alle 2-vuotias kahlaa kaikki lätäköt Kuomissaan ja ei oo kertaakaan varpaat kastuneet.Oikein loskaisilla keleillä laitetaan karvavuoriset kumpparit.

Eiks kumpparit oo kylmät ja liukkaat? Sitäkin vaihtoehtoa jo mietin, mut ajattelin, ettei niitä talvella voi käyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mulla olis yhdet 18/19 kokoa olevat kengät ylimääräisenä. Erittäin vähän kävelty, koska ovat niin pienet eli lähinnä jalassa siinä vaiheessa kun ei vielä kävelty, mut esim rattaissa istuessa oli kengät jalassa. Voin kirjautua ja laittaa yytä jos sua kiinnostaa.

laita vaan yytä ja jos siulla on kuva niin hyvä ois. meinaan miulla on hakusessa semmoset tietynlaiset kengät neitille :D

[
Mulla olis yhdet 18/19 kokoa olevat kengät ylimääräisenä. Erittäin vähän kävelty, koska ovat niin pienet eli lähinnä jalassa siinä vaiheessa kun ei vielä kävelty, mut esim rattaissa istuessa oli kengät jalassa. Voin kirjautua ja laittaa yytä jos sua kiinnostaa.[/quote]

:wave:
Minua kiinnostaisi. Missä päin? Voit laittaa YV:nä :saint:

nyynä, eiköhän 19 kokoisia löydy jo ihan hyvinkin? =) tosin tää on nyt huonoin aika alkaa etsiä jotain tiettyä, kun parhaat viedään käsistä syys-lokakuussa... =) ihan ku välikausihaalarit, niiden perään on syyskussa turha itkeä :D :D

mie en oo muuten syksylläkkään löytäny tuon kokosia talavikenkiä ku sillon jo niitä kattelin.

ja tuo on kyllä aikas hassua, miten kukaan voi tietää jo syyskuussa että käveleekö 11-kuinen tammikuussa ja että minkä kokonen jalaka sillä tulee olemaan... :whistle:

nyynä, eiköhän 19 kokoisia löydy jo ihan hyvinkin? =) tosin tää on nyt huonoin aika alkaa etsiä jotain tiettyä, kun parhaat viedään käsistä syys-lokakuussa... =) ihan ku välikausihaalarit, niiden perään on syyskussa turha itkeä :D :D

mie en oo muuten syksylläkkään löytäny tuon kokosia talavikenkiä ku sillon jo niitä kattelin.

ja tuo on kyllä aikas hassua, miten kukaan voi tietää jo syyskuussa että käveleekö 11-kuinen tammikuussa ja että minkä kokonen jalaka sillä tulee olemaan... :whistle:

niinpä niin.. mut se vaan menee niin, että ne tavarat ostetaan sisään kausittain ja myydään tietyssä vaiheessa sitten jo ei oota... =) suosittelen muuten lämpimästi myös tepsun kenkiä!! www.tepsut.fi tosi tukevia ja vedenpitäviä!! =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lulu:

Eiks kumpparit oo kylmät ja liukkaat? Sitäkin vaihtoehtoa jo mietin, mut ajattelin, ettei niitä talvella voi käyttää.
Lämpimät on sellaiset karvavuoriset, ihan villasukankin kanssa on pidetty.Ei oo liukkaatkaan olleet, sellaisilla 0 ja +-keleillä pidetty jos on sohjoa/vetistä.

niinpä niin.. mut se vaan menee niin, että ne tavarat ostetaan sisään kausittain ja myydään tietyssä vaiheessa sitten jo ei oota... =) suosittelen muuten lämpimästi myös tepsun kenkiä!! www.tepsut.fi tosi tukevia ja vedenpitäviä!! =)

tepsut näytti tosi hyviltä. missähän niitä täällä turun seuvulla myyään? ja mitähän mahtaapi olla hinta? jos siis tiiät.

ja juu, mie kyllä ammattilaisena tiiän että ne tuotteet ostetaan kausittain. heitin vaan tommosen kommentin....

stokkalla myydään ainakin tepsuja ja tehtaanmyymälä on hollolassa, ajeltiin justiinsa tänään ohi :D huudostakin voi löytyä uusia! =) tiiät tietty, en mä sitä meinannutkaan... ei olla palstalla törmäiltykään, mä olen nyt aloittanut uuden työn sitten =)

stokkalla myydään ainakin tepsuja ja tehtaanmyymälä on hollolassa, ajeltiin justiinsa tänään ohi :D huudostakin voi löytyä uusia! =) tiiät tietty, en mä sitä meinannutkaan... ei olla palstalla törmäiltykään, mä olen nyt aloittanut uuden työn sitten =)

no miepä käväsen jommassakummassa. joko stokkalla tai sitte lähetään "vähän" ajelulle ja kävästään hollolassa :D

niin, pitäis taas nähhä. laitas yyveenä jotta missä sie oot töissä niin me tullaan neitin kanssa kahtomaan :D

Yhteistyössä