Mikä olisi hyvä sähkökitara?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wilma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

Wilma

Vieras
Pitäisi aloittelijalle ostaa sähkökitara. Osaisiko kukaan neuvoa, mitä kitaran ostossa pitää ottaa huomioon? Mikä merkki olisi hyvä? Kannattaako netin kautta ostaa?

Oon ihan pihalla tällasista jutuista ja kaikki neuvot olisivat tervetulleita :)

http://www.thomann.de/fi/index.html

Tuolta on mun mies ja sen veli ostaneet muutaman kitaran. Eli kyllä se onnistuu netinkin kautta, mutta sitten kun haluaa todella hyvän ja kalliin kitaran niin se täytyy testata itse (kaikki ne soi hiukan eri tavalla)

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Gibson Les Paul tai Gibson SG. Ei kuulemma tarvii kitaroita enempiä ostella sen jälkeen, sano mies. :D

No juu, pikaisesti Googlella haettuna vaikuttivat ihan pikkisen liian hinnakkailta meikäläisen budjetille :D

Löytyiskö mitään halvempaa suht. hyvää merkkiä? Ja siis korostan vielä: kitara tulee aloittelijalle, ei ammattilaiselle :D

Alkuperäinen kirjoittaja Wilma:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Gibson Les Paul tai Gibson SG. Ei kuulemma tarvii kitaroita enempiä ostella sen jälkeen, sano mies. :D

No juu, pikaisesti Googlella haettuna vaikuttivat ihan pikkisen liian hinnakkailta meikäläisen budjetille :D

Löytyiskö mitään halvempaa suht. hyvää merkkiä? Ja siis korostan vielä: kitara tulee aloittelijalle, ei ammattilaiselle :D

No eiks toi jyskin paketti olis hyvä just ku vasta kokeillaan...halpa se ainaki on

Yhteistyössä