mikä olis teidän reaktio jos varattu ihminen ehdottais teille seksiä ja jopa suhdetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jussu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jussu

Vieras
siis mulle täs joku aika sit yks puolituttu mies sanoi et hän haluaa seksiä mun kanssa. se mies on naimisissa ja aika moni tietää et miehellä on toinen nainen. et meinasko se et mä alan kolmanneks naiseks? :o :headwall:

ja siis mun reaktio tollaseen :o

no itse päätät mitä teet.. ja miten suhtaudut.
seksi on kuitenkin vaan seksiä. Itse olen varattu ja haaveilen seksistä toisen miehen kanssa ja tiedän että hän haaveilee siitä minun kanssani. hänellä myös vaimo ja 2 lasta....

harrastetaan puhelin ja nettiseksiä aina kun mahis ja tavataan todnäk kun asiat saadan järkättyä siihen pisteeseen että se on mahdollista.

Oman miehen kanssa silti elämääni jatkan.

Alkuperäinen kirjoittaja jussu:
siis mulle täs joku aika sit yks puolituttu mies sanoi et hän haluaa seksiä mun kanssa. se mies on naimisissa ja aika moni tietää et miehellä on toinen nainen. et meinasko se et mä alan kolmanneks naiseks? :o :headwall:

ja siis mun reaktio tollaseen :o

Sanoisin, että älä unta nää, enkä olisi missään tekemisissä ko. miehen kanssa jos vain voisin välttää.

Mulla on kans just tällainen tilanne. Ja tällä miehellä on eukko viimeisillään raskaana :(
Mä olen vaan yrittänyt puhua sille järkeä. Eipä ole pettäminen sen arvoista, että ehkä menettää eukkonsa ja tulevan lapsensa :( Mut ei tajua. Varmasti etsii jonkun toisen, kun minua ei kiinnosta, mutta se on sit sen toisen naisen ongelma.

Mä olin aika järkyttyny, mullekin ehdotteli avoliitossa elävä luokkakaveri kyläilyreissua. Meni maku koko tyypistä. Sanoin etten todellakaan ala moista tekemään omalle miehelle, ikinä.
Ihan ekaks tosin oletin että tyyppi on niin kännissä ettei näe kunnolla kun mua niin ihasteli. :|

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Mä olin aika järkyttyny, mullekin ehdotteli avoliitossa elävä luokkakaveri kyläilyreissua. Meni maku koko tyypistä. Sanoin etten todellakaan ala moista tekemään omalle miehelle, ikinä.
Ihan ekaks tosin oletin että tyyppi on niin kännissä ettei näe kunnolla kun mua niin ihasteli. :|

Mut, auryn, sä OLET kaunis.

jos se olis kännissä niin yrittäisin puhuä "järkeä" että onko se täysin varma tekemisistään ja arvioisin itsekkin tilannetta... yleensä tässä tilanteessa ei olla pantu.
jos olis selvinpäin ja muakin kiinnostaa niin antasin paukkua vaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:

Mut, auryn, sä OLET kaunis.

Ihan ok olen juu, mutten mä nyt niin ihmeellinen ole että mua pitäis netistäkin kuolata sillon ku ei olla koulussa :o

Jos mulle tulisi joku noin vain ehdottelemaan, oli varattu tai vapaa (ja vaikka mä itsekin olisin vapaa), mulkaisisin vain pahasti. En myöskään alkaisi mihinkään rinnakkaissuhteeseen kenenkään kanssa, vaikka olisi kuinka mukava ihminen. Se olisi sitten eri asia, jos jostain kumman syystä rakkaus iskisi kuin salama kirkkaalta taivaalta ja "pakottaisi" molemmat eroamaan nykyisestä suhteestaan ja aloittamaan uuden keskenään. Ei ehkä tääkään nyt älyttömän todennäköistä, mutta siis mä olen sitä mieltä, että en voisi/viitsisi ruveta kenenkään kanssa suhteilemaan, ellei siinä suhteessa oltaisi tosissaan ja avoimesti.

Yhteistyössä