Mikä olis kiva lounaspaikka tikkurilassa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nälkäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ravintola mummola vaikka? sit siinä on chicos, subway, mäkkäri, cafe picnic, rosso :D eli ainakin on valinnanvaraa.. ainiin ja löytyy myös rax tikkurin yläkerrasta.
 

Yhteistyössä