Mikä olis hyvä kirppis tampereella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lilli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Lilli"

Vieras
Me ollaan lähdössä miehen kanssa reissuun tampereelle ja mies lupasi, että YHTEEN kirppiskäyntiin meillä on aikaa..

Joten, mikä olis hyvä kirppis johon kannattais mennä? Lasten vaatteita ja leluja pääasiassa himoitsen, mutta en vauvojen!

Joten nyt vinkit kehiin. Eniten ääniä tai parhaat perustelut saanut voittaa mut asiakkaakseen :laugh:

Mä tykkään ite käydä tuolla kangasalan puolella siinä kirpparilla, mikä on prisman vieressä (en muista nimeä) ja puotikuussa. sekin tosin on kangasalan puolella.

tampereella, jos ois pakko yksi valita, niin radiokirppis. se on keskustan suurin. tosin myös kallein.

[QUOTE="vieras";22406979]Laukontorilla "Radiokirppis" tai Tammelassa oleva nimeä en muista.[/QUOTE]

Jos lähikunnissa olevia saa mainita, niin Lempäälässä "Klaffi ja Piironki".

Mä en menis radiokirppikselle, niin huonoja kokemuksia. Mäkin tykkää jo jonkun mainitsemasta Kangasalan kirppiksestä, sekä erityisesti tuosta Puotikuusta. Olen tehnyt myös tosi hyviä löytöjä Kaukajärven Jumbon kirppikseltä, sekä lakalaivan kirppikseltä, en muista nimeä. Mut suosittelisin ehkä just tota Lakalaivan kirpputoria! Myös Tasanteen ekotekolta josku tekee löytöjä, ihan hyvä paikka.

Alkuperäinen kirjoittaja kirppistelijä;22407045:
Mä en menis radiokirppikselle, niin huonoja kokemuksia. Mäkin tykkää jo jonkun mainitsemasta Kangasalan kirppiksestä, sekä erityisesti tuosta Puotikuusta. Olen tehnyt myös tosi hyviä löytöjä Kaukajärven Jumbon kirppikseltä, sekä lakalaivan kirppikseltä, en muista nimeä. Mut suosittelisin ehkä just tota Lakalaivan kirpputoria! Myös Tasanteen ekotekolta josku tekee löytöjä, ihan hyvä paikka.

Tuo lakalaivan kirppis olis varmaan lähellä biltemaa? Kun mies vois mennä siksi aikaa sinne :laugh:

Olisko se hyvä?

Me mennään käymään myös ideaparkissa, joten sieltä suunnaltakin saa ehdottaa!

[QUOTE="alkup.";22407102]Tuo lakalaivan kirppis olis varmaan lähellä biltemaa? Kun mies vois mennä siksi aikaa sinne :laugh:

Olisko se hyvä?

Me mennään käymään myös ideaparkissa, joten sieltä suunnaltakin saa ehdottaa![/QUOTE]

Toi Lempäälän Klaffi ja Piironki on ihan lähellä Idistä.

[QUOTE="alkup.";22407102]Tuo lakalaivan kirppis olis varmaan lähellä biltemaa? Kun mies vois mennä siksi aikaa sinne :laugh:

Olisko se hyvä?

Me mennään käymään myös ideaparkissa, joten sieltä suunnaltakin saa ehdottaa![/QUOTE]

On ihan lähellä Biltemaa! Lempäälässä on ideaparkin lähellä yks pienehkö hyvä kirppis, en tiedä senkään nimee, ei tule ikinä katsottua kirppiksen nimiä, kun niissä käy. Mut tykkään kovasti siitä paikasta... Ehkä joku täällä osais neuvoo mikä on sen kirppiksen nimi?

Mä käyn Tampereella käydessäni lastentarvikekirppiksella. Se on aika pieni, mutta sieltä oon tehnyt itse paljon hankintoja. Tosin usein en ole löytänyt juuri sitä mitä etsin, vaan tullut ostettua kaikkea mitä ei pitänyt : D
Kirppiksen nimeä en muista, mutta sijaitsee Mustanlahdenkadulla Metson (pääkirjasto) takana olevalla kadulla.

Alkuperäinen kirjoittaja löytöretkeilijä;22407241:
Mä käyn Tampereella käydessäni lastentarvikekirppiksella. Se on aika pieni, mutta sieltä oon tehnyt itse paljon hankintoja. Tosin usein en ole löytänyt juuri sitä mitä etsin, vaan tullut ostettua kaikkea mitä ei pitänyt : D
Kirppiksen nimeä en muista, mutta sijaitsee Mustanlahdenkadulla Metson (pääkirjasto) takana olevalla kadulla.

Se on Pikku Kirppu. Joo, pieni on, ja musta kalliit hinnat sielläkin. Muuttamassa isompiin tiloihin, että en tiiä, miten siel on just nyt tavaraa...

Kirpputori Alfa Pirkkalan puolella on ollut mulle löytäjen aarreaitta. Paljon lasten vaatteita, kaiken kokoisia, monesti halvat hinnat. Monesti kyllä huonoa laatuakin, mutta penkomalla löytää helmiä. Muuttanut kans juuri.

Uusimmat

Yhteistyössä