H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tipautat käytettyjä kortsuja taskusta, käsilaukusta tms.
Alkuperäinen kirjoittaja o_O:Joku autoon liittyvä pila vois mennä... "kulta, mitä mä teen, kun oon täällä tien päällä menossa ja nyt tosta pohjasta tippu joku osa, joku PUTKI..." tms. Meillä ainakin ukko sais slaagin...Tai "mä tankkasin vahingossa bensaa/dieseliä..."
Alkuperäinen kirjoittaja o_O:Joku autoon liittyvä pila vois mennä... "kulta, mitä mä teen, kun oon täällä tien päällä menossa ja nyt tosta pohjasta tippu joku osa, joku PUTKI..." tms. Meillä ainakin ukko sais slaagin...Tai "mä tankkasin vahingossa bensaa/dieseliä..."
Alkuperäinen kirjoittaja pilanpäiten:Joku arkipäiväinen pila on paras pilaeiköhän nuo pettämis,raskaana ja ero jutu ole jo niin loppuunkoluttuja.
Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Mä juskasin viime vuonna miestäni ja siskoani sillä että lintu lensi meille sisäänMun kauhein pelko on ollut se ja sit keksin siitä pilan.. Olin hätääntynyt puhelimessa ja sanoin että se lintu on keittiössä, istuu mikron päällä ja paskoi. Lapsi nukkumassa päiväunia ja pelkään että se menee sinne huoneeseen
Mies oli ihan paniikissa ja neuvoi miten saada se pois meiltä niin ettei mene sinne huoneeseen missä lapsi nukkui
Luoja mua nauratti se
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sisseli:Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Mä juskasin viime vuonna miestäni ja siskoani sillä että lintu lensi meille sisäänMun kauhein pelko on ollut se ja sit keksin siitä pilan.. Olin hätääntynyt puhelimessa ja sanoin että se lintu on keittiössä, istuu mikron päällä ja paskoi. Lapsi nukkumassa päiväunia ja pelkään että se menee sinne huoneeseen
Mies oli ihan paniikissa ja neuvoi miten saada se pois meiltä niin ettei mene sinne huoneeseen missä lapsi nukkui
Luoja mua nauratti se
![]()
Se ei ollu hauska pila kun multa meinas tulla itku teidän puolesta, pelkään niin paljo lintuja.
Tänään just muisteltii lasten kanssa sitä kuinka täydestä meni mulle![]()