Mikä olis hyvä aprillipila miehelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vuosia sitten sanoin aamusuihkun jälkeen, että kylppärin lattiakaivo ei vedä/vetää toooosi huonosti ja että lattia lainehtii vettä. Silloin oli vielä vanha kylppäri ja pelko vesivahingoista jne.
Mies siitä ryntäsi kiireesti katsomaan samalla kun itse hirnuin toisessa huoneessa. Joo, mulla on tosi huono pokka :snotty:

Mä juskasin viime vuonna miestäni ja siskoani sillä että lintu lensi meille sisään :D Mun kauhein pelko on ollut se ja sit keksin siitä pilan.. Olin hätääntynyt puhelimessa ja sanoin että se lintu on keittiössä, istuu mikron päällä ja paskoi. Lapsi nukkumassa päiväunia ja pelkään että se menee sinne huoneeseen :D Mies oli ihan paniikissa ja neuvoi miten saada se pois meiltä niin ettei mene sinne huoneeseen missä lapsi nukkui :laugh: Luoja mua nauratti se :D

Joku autoon liittyvä pila vois mennä... "kulta, mitä mä teen, kun oon täällä tien päällä menossa ja nyt tosta pohjasta tippu joku osa, joku PUTKI..." tms. Meillä ainakin ukko sais slaagin... :laugh: Tai "mä tankkasin vahingossa bensaa/dieseliä..."

no miehelle soitin et mein toi just remontoidusta takkahuoneesta on tippunut noita kivilaattoja seinältä 2 kappaletta. ei menny lankaan.
no kaverille lähetin äske viestin et en pääsekkää tulee tänää ku auto ei lähteny aamul käyntiin. :laugh: (omahauskaa..) ei se mitää oo vastannu viel, mut se on helppo!

Alkuperäinen kirjoittaja o_O:
Joku autoon liittyvä pila vois mennä... "kulta, mitä mä teen, kun oon täällä tien päällä menossa ja nyt tosta pohjasta tippu joku osa, joku PUTKI..." tms. Meillä ainakin ukko sais slaagin... :laugh: Tai "mä tankkasin vahingossa bensaa/dieseliä..."

Joo, autot on miehille yleensä arka paikka :D
"Täältä kuuluu joku outo ääni / kolisee / haisee / merkkivalo palaa..." jne.

mä kerroin että mun äiti peruutti vahingossa meidän pihassa meidän autoa päin mut ei haettaa tuli vaan pieni lommo. No mies löi luurin korvaan ja ehti ottaa palkatonta vapaata ja lähtee töistä kotiin ennenku ehdin kertoa et se oli aprillipila =()

Olisko hyvä jos soittais miehelle että oon oksennustaudissa, ja nyt pitää pääsiäiseks suunniteltu reissu perua?! Menisköhän läpi :) Se ei kyllä varmaan edes muista että tänään on aprillipäivä.

Alkuperäinen kirjoittaja o_O:

Haa tää on hyvä! Mä en muutenkaan aina tahdo muistaa et kumpaan autoon mitäkin bensaa (vai dieseliä? ) laitetaan. Myös toi et "huuups... tää lähti irti" on aika hyvä :) Pitääki keksiä joku vastaava tälle päivälle kun oon miehen autolla liikenteessä =)

Tai soittaa miehelle, että kulta, eikös sen ja sen ( joku osa, vaikkapa bensaluukku ) kuulukkin irrota siitä autosta ( ja samaan hengenvetoon ) kun mä säikähdin ihan kauheesti kun se lähti kokonaan irti. Mies varmaan ihan paniikissa, että mikä lähti irti ja ei MINKÄÄN pidä lähteä irti :D

Alkuperäinen kirjoittaja pilanpäiten:
Joku arkipäiväinen pila on paras pila ;) eiköhän nuo pettämis,raskaana ja ero jutu ole jo niin loppuunkoluttuja.

Joo, erojutut eikä pettämisjutut ole edes hauskoja... :( jos mä haluan aprillipilan tehdä niin sen pitää olla hauska!

Raskaana-juttu vielä menisi, mutta mä en raatsi omalle miehelleni sitä tehdä koska hän tulis siitä niin iloiseksi niin kiva sitten sanoa et aprillia!! ei hauska pila siis. Työkaverille sen kyllä viime vuonna heitin mut sekin kesti tasan kaks sekuntia kun se innostui niin älyttömästi niin ei siitä tullu mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:
Mä juskasin viime vuonna miestäni ja siskoani sillä että lintu lensi meille sisään :D Mun kauhein pelko on ollut se ja sit keksin siitä pilan.. Olin hätääntynyt puhelimessa ja sanoin että se lintu on keittiössä, istuu mikron päällä ja paskoi. Lapsi nukkumassa päiväunia ja pelkään että se menee sinne huoneeseen :D Mies oli ihan paniikissa ja neuvoi miten saada se pois meiltä niin ettei mene sinne huoneeseen missä lapsi nukkui :laugh: Luoja mua nauratti se :D

Se ei ollu hauska pila kun multa meinas tulla itku teidän puolesta, pelkään niin paljo lintuja.
Tänään just muisteltii lasten kanssa sitä kuinka täydestä meni mulle :D

Alkuperäinen kirjoittaja sisseli:
Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:

Se ei ollu hauska pila kun multa meinas tulla itku teidän puolesta, pelkään niin paljo lintuja.
Tänään just muisteltii lasten kanssa sitä kuinka täydestä meni mulle :D

Se oli kyl hauska pila :D Menisitköhän uudestaan lankaan jos soittaisin nyt sulle ja sanoisin et meille tuli orava :laugh:

Minä pläjäytin ukolle aamulla, että ostin sitten sen hevosen! Tuttu soitti ja sain hyvillä maksuehdoilla, et nyt pitää lähteä katselemaan tallipaikkaa XD (Tiedoksi tässä välissä, että mulla ei todellakaan ole varaa hankkia/ylläpitää heppaa)
Meinas ukolta alaleuka irrota XD

Yhteistyössä