V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mimoska:Tämä on aivan käsittämättömän ihana joululaulu! :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Alkuperäinen kirjoittaja Mimoska:Tämä on aivan käsittämättömän ihana joululaulu! :heart:
Minä taas itken joka ikinen kerta kun kuulen sen.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Alkuperäinen kirjoittaja Mimoska:Tämä on aivan käsittämättömän ihana joululaulu! :heart:
Täällä juuri pyyhin kyyneleitä, ei tunnu loppuvan.
Alkuperäinen kirjoittaja Mimoska:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Alkuperäinen kirjoittaja Mimoska:Tämä on aivan käsittämättömän ihana joululaulu! :heart:
Täällä juuri pyyhin kyyneleitä, ei tunnu loppuvan.
Nimenomaan. Tämä kappale soi viime jouluna radiosta, kun aattoaamun hämärässä ajelin äidin haudalle ja arvatkaa vaan sitä itkun määrää jo ennen kuin edes hautausmaalle ehdin...
Alkuperäinen kirjoittaja ilmukka:mistä netistä tuon löytäs,tahtoo kuulla
Alkuperäinen kirjoittaja ilmukka:mistä netistä tuon löytäs,tahtoo kuulla
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja ilmukka:mistä netistä tuon löytäs,tahtoo kuulla
Voin laittaa messengerillä jos pistät meseossun y-viestillä.
Alkuperäinen kirjoittaja ilmukka:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja ilmukka:mistä netistä tuon löytäs,tahtoo kuulla
ois tosi kiva. tosin herjas et siun kansio on täynnä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Todella kauniita ja liikuttavia lauluja nuo molemmat! :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja ilmukka:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja ilmukka:mistä netistä tuon löytäs,tahtoo kuulla
ois tosi kiva. tosin herjas et siun kansio on täynnä![]()
Nyt on tilaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja ilmukka:mistä netistä tuon löytäs,tahtoo kuulla
Alkuperäinen kirjoittaja Joululaulu:Minä kanssa itken aina Konsta Jylhän joululaulua. Olin töissä (sairaalassa) viime joulun, lauloimme aatonaattona potilaiden kanssa, ja eräs vanha rouva halusi meidän laulavan tuon laulun. Hän sitten vain kuunteli ja itki, oli juuri jäänyt leskeksi...
Sitten käytiin tyttären kanssa tapanina laulamassa kauneimpia joululauluja, ja itku tuli minulta saman laulun vuoksi sielläkin. Ja tyttö 8 v. itki tuota "äidin haudalle..."
Niin kaunis, mutta niin, niin surullinen laulu...