mikä oli panosi puolison tavatessa / mitä on nyt

oisinko ollu 54kg, nyt 56-58 jotain tolta väliltä, että eipä tässä kauheesti eroa oo tullut. :D mies taas sitten onki lihonnu pikkasen enempi meiän suhteen aikana. lähinnä mahasta :D

Tavatessa 82, nyt 108. 2,5v oltu yhessä ja paino on noussu aika yhtäkkiä nyt.
Mulla on kyllä ilmeisesti jokin sairaus tai häiriö, just aletaan tutkimaan, kilpirauhaskokeissa pitäs käydä ensiks.

Painoin seurustellessamme 49 kg (olin pahasti alipainoinen ) nyt 67 kg. 5 kg pitäisi tiputtaa, niin olisin tyytyväinen.
Mies painoi alkuun 80 kg, nyt 116 kg. On 190 cm pitkä, ettei mikään kovin lihava ole. Yhteisiä vuosia takana 16.

Mulla on aina käynyt niin että olen hoikempi jos oon parisuhteessa. Johtuu siitä, että silloin en ole masentunut enkä syö yksinäisyyteni ja ikävääni. Ja tulee enemmän touhuttua kaikkea silloin kun on mies.

Emmä sillon teininä juuri vaa'alla käynyt, mutta oisko ollut paino 50kg hujakoilla. Ikää oli 16v. Nyt, 18 vuotta ja 3 lasta myöhemmin paino on siinä 48kg. Kävihän se välillä vähän korkeemmallakin, enimmillään varmaan 56kg, jolloin tunsin itteni kyllä valaaksi. Onneksi sain urheilukärpäsen pureman ja nyt 5 vuotta kestävyysurheilua säännöllisesti harrastettuani paino on näissä lukemissa. Lisää painoa saisi tulla lihaksen muodossa kyllä ja sen eteen tehdään seuraavaksi hommia.

Ku miehen tapasin painoin jotain 87kg, sit tulin raskaaksi ja paino nousi 100kg, sit sain tiputettua 90kg ja sen jälkee on kiloja hiipiny liikaa.
Nyt painan 115kg, onneksi painon suunta on nyt alaspäin.

Oon n. 30kg (ehkä hieman vajaa) painavampi nyt, 6,5 vuoden jälkeen. +15kg viimesimmän puolen vuoden aikana. Aikasemmasta huippupainosta +8kg. Välillä sain tiputettua muutaman...

Miehen paino ei oo liikkunu yhtään mihinkään. Ellei sit oo kilon laihtunu.

Yhteistyössä