?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Serlaorava:Mr pressa Coco Jambo!!
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:oisko barbie girl tai sitten RBM:spring? Killing me softly? Dj Bobo? Leila K?
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:oisko barbie girl tai sitten RBM:spring? Killing me softly? Dj Bobo? Leila K?
Hiuh, tuo RMB oli kyllä niiiiin ihana ja vieläkin kaiholla muistelen noita aikoja kun tuon kuulee !!! jee!! Sit varmaan juu, prinsessa, I'll be missing You, alexia... n'in ainakin muistelisin... HITTO, MINNE SE NUORUUS KATOSI![]()
Alkuperäinen kirjoittaja m:Ei kun se oli se äijä jouka lauloi oliko se ny joku "mambo nro 5".Sillä äijällä oli valkoinen puku päällä.En todellakaan muista nimeä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja m:Ei kun se oli se äijä jouka lauloi oliko se ny joku "mambo nro 5".Sillä äijällä oli valkoinen puku päällä.En todellakaan muista nimeä.
Mambo nro 5 oli myöhemmin, vuonna -99. Muistan sen kesän hyvin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja m:Ei kun se oli se äijä jouka lauloi oliko se ny joku "mambo nro 5".Sillä äijällä oli valkoinen puku päällä.En todellakaan muista nimeä.
Taisi kyllä olla jo aiemmin.Vuonna -96 tai jotain.
Tuolloin syksyllä tapasin mieheni ja tuota tanssin jo ennen sitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:tais olla Ecuador silloin, mut oli silloin kai muitaki?? mitä..? scooter tais jyrää aika lujaa...?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja m:Ei kun se oli se äijä jouka lauloi oliko se ny joku "mambo nro 5".Sillä äijällä oli valkoinen puku päällä.En todellakaan muista nimeä.
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja Joo:tais olla Ecuador silloin, mut oli silloin kai muitaki?? mitä..? scooter tais jyrää aika lujaa...?
Ai niin joo. Mä en koskaan pysty kuunteleemaan sitä Memphis-biisiä ilman että mulla alkaa soimaan toi Im Raving
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Joo:tais olla Ecuador silloin, mut oli silloin kai muitaki?? mitä..? scooter tais jyrää aika lujaa...?
Sashin Stay soi kesällä -97. Sekä kaikki muutkin biisit samalta levyltä mm. juuri Ecuador, joka taisi tulla ulos jo -98 pikkujoulujen aikaan.
Mulla taas on mielestäni eläviä mielikuvia Ecuadorista kesältä 97![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Joo:tais olla Ecuador silloin, mut oli silloin kai muitaki?? mitä..? scooter tais jyrää aika lujaa...?
Sashin Stay soi kesällä -97. Sekä kaikki muutkin biisit samalta levyltä mm. juuri Ecuador, joka taisi tulla ulos jo -98 pikkujoulujen aikaan.
Mulla taas on mielestäni eläviä mielikuvia Ecuadorista kesältä 97![]()
Joo se onkin oikea mielikuva, se soi pitkään, oli hitti kesällä -97.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja m:Ei kun se oli se äijä jouka lauloi oliko se ny joku "mambo nro 5".Sillä äijällä oli valkoinen puku päällä.En todellakaan muista nimeä.
Ei, olen ihan varma tästä. Tapasin myöskin mieheni -99 ja tämä biisi soi silloin![]()