Mikä ois hyvää naposteltavaa? Vinkkejä kiitos!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "herkkusuu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"herkkusuu"

Vieras
Aiotaan herkutella tänään miehen kanssa.
Tortilloja ajateltiin tehdä. Täytteeksi jauhelihaa, paprikaa, tomaattikastiketta, valkosipulimajoneesia, sipulia... mitä muuta?

Mikä muu naposteltava ois hyvää?
Jätskiä otetaan. Ehkä vähän jotain sipsejä
Pää lyö tyhjää.

Eihän toi ole mitään naposteltavaa vaan oikea ruoka.

On se nyt kyl oikeasti kumma jos
1. ette tuolla syömismäärällä jo pärjää!!! ja lisää pitäis saada tortillojen, jätskin, sipsien päälle...
2. ette itse löydä kaupan hyllyltä valmista epäterveellistä mässytettävää riittämiin, kyl teillä tuo taito näyttää olevan!

[QUOTE="vieras";27310565]Eihän toi ole mitään naposteltavaa vaan oikea ruoka.

1. ette tuolla syömismäärällä jo pärjää!!! ja lisää pitäis saada tortillojen, jätskin, sipsien päälle...
2. ette itse löydä kaupan hyllyltä valmista epäterveellistä mässytettävää riittämiin, kyl teillä tuo taito näyttää olevan![/QUOTE]

Sivullisena huomautan, että vaikka asia olisikin noin kuten sanot, niin....tämä oli hyvän mielen viesti, kepeä, ei niin vakava kysymys perjantai-iltaan ja siihen voisi vastata sen mukaisesti tai vaikka olla vastaamatta. Mitä suotta pilata jonkun hyvää oloa/hyvää päivää ja mieltä....taas

2. ette itse löydä kaupan hyllyltä valmista epäterveellistä mässytettävää riittämiin, kyl teillä tuo taito näyttää olevan![/QUOTE]

Kiitos vain tällekin tosikolle :D
Meillä ei käytetä pisaraakaan alkoholia, ei tupakkaa tms.
Kerran viikossa pidetään herkkupäivä, muut päivät ulkoillaan ja syödään kevyesti ja terveelliesti.
Se ei varm asti ole pois sinulta, rakas ahdasmielinen ystäväni :flower:

Onko teidän perheessä kaikki noin tosikkoja :o

Tee jotain suolaista piirakkaa. Yksi hyvä ja taatusti raskas! täyte olisi hyvää juustomakkaraa, koskenlaskijasulatejuustoa, sipulia, ehkä vielä tavallista juustoa ja loraus kermaa tai munamaitoa jos haluaa.

Tortillojen kera maissilastuja ja salsaa? Samaan kategoriaan menisi :P

Me laitetaan tortillojen väliin aina herne-maissi-paprikaa. Kivasti tuo koostumusta ja makua (ja terveellisyyttä? :D). Sitten myös kevyt kermaviiliä + pieni annos sitä salsadippiä. Tulista ja pehmeää sekaisin.

No mä voin vastata, ihan tosissani siis... :D

Hyvä setti siellä onkin teillä jo.
Väkisin tuli mieleen, että tummaa hyvälaatuista suklaata tai suklaakakkua jälkkäriksi.

Jäätelö olisi mielestäni tuota saksanpähkinäjätskiä, Lidlistä.
Jäätelö on siis pakollinen, vaikka suklaata sitten vielä tuleekin.

Mutta naposteltavaksi voisi olla avocadon paloja, oliiveja, pähkinöitä.

Olen samaa mieltä, aloittaja on tyhmä!

Jengi laittaa rehuja ja KEVYT-kermaviiliä kaloripommien eli tortillojen kanssa. Ihan kuin se pelastaisi mitään. katsokaa hyvät ihmiset paljonko niissä letuissa on kaloreita. Yllätytte varmasti.

[QUOTE="herkkusuu";27310507]Aiotaan herkutella tänään miehen kanssa.
Tortilloja ajateltiin tehdä. Täytteeksi jauhelihaa, paprikaa, tomaattikastiketta, valkosipulimajoneesia, sipulia... mitä muuta?

Mikä muu naposteltava ois hyvää?
Jätskiä otetaan. Ehkä vähän jotain sipsejä
Pää lyö tyhjää.[/QUOTE]

No kurkkua, ja salaatinlehteä ainakin tortillaan, ihan vakio :P Meillä syödään tänään sipsejä, ja dippiä, ja kasviksia (kukkakaali, porkkana, parsakaali, kurkku. ja myös juustopaloja) dipin kanssa myös. Dippi on helppo tehdä itse, ottaa kevyt kermaviilin, siihen tiraus sitruunamehua. Ja sitten suolaa, pippuria, voi laittaa myös vaikka paprikajauhetta, yms mausteita. Hyvää tulee, ja terveelliesmpi ku kaupan dippijauhe.

Yhteistyössä