mikä ois hyvä summa..??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja tarvii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuja tarvii

Vieras
Meille tulee yks työkaverin tyttö siivoamaan keittiön kaapit kun haluaa tienata. Mikä ois hyvä summa minkä antaa tytölle? Ei olla sovittu etukäteen mitään. Onko 50 e liian vähän vai liikaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja hs:
Laskisin n. 5e per tunti.

jes mikään ei auta nuorta vieroksumaan työtä, kuin neekeripalkka elämän ensimmäisinä "työsuhteina". Sitten kun vielä tajuaa että kusetetuks tuli niin alkaa oppimaan elämästä.

Veikkaan että se perus siivoojan palkka eli 7.5-8?/h olisi hieman rehellisempi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko niitä kaappeja 5 vai 15 ja tuolla hintaa (50e) saa kyllä ammattiihmisenkin moneksi tuntia töihin, että koulutytölle se 5 e tunti on erittäin hyvä.

Kaappeja on 11 ja laatikoita 12. Ööö oli niitä sittenki aika paljon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja apuja tarvii:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko niitä kaappeja 5 vai 15 ja tuolla hintaa (50e) saa kyllä ammattiihmisenkin moneksi tuntia töihin, että koulutytölle se 5 e tunti on erittäin hyvä.

Kaappeja on 11 ja laatikoita 12. Ööö oli niitä sittenki aika paljon.

no kyllä sillä voi jokunen tunti tuossa mennä.. mä varmaan antaisin 30-40?..
 
sanotaankos vaikkapa näin,että jos siivoisin vaikka vieraassa paikassa keittiönkaapit niin 50? korvaus ois loistava. meillon keittiössä tuon verran kaappeja.
anna vain tuo 50? mikäli on varaa siihen.
 

Yhteistyössä