A
apuja tarvii
Vieras
Meille tulee yks työkaverin tyttö siivoamaan keittiön kaapit kun haluaa tienata. Mikä ois hyvä summa minkä antaa tytölle? Ei olla sovittu etukäteen mitään. Onko 50 e liian vähän vai liikaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hs:Laskisin n. 5e per tunti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko niitä kaappeja 5 vai 15 ja tuolla hintaa (50e) saa kyllä ammattiihmisenkin moneksi tuntia töihin, että koulutytölle se 5 e tunti on erittäin hyvä.
Alkuperäinen kirjoittaja apuja tarvii:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko niitä kaappeja 5 vai 15 ja tuolla hintaa (50e) saa kyllä ammattiihmisenkin moneksi tuntia töihin, että koulutytölle se 5 e tunti on erittäin hyvä.
Kaappeja on 11 ja laatikoita 12. Ööö oli niitä sittenki aika paljon.