Mikä ois hyvä/edukas suoristusrauta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä ostin muutama viikko sitten Vidal Sassoon -merkkisen raudan, se on keraaminen jossa on sekä leveät että kapeat "levyt". Maksoi 30 tai 50?, en muista millään kumpi..

On ihanaa kun saa nää käkkärät ihan suoriksi ja sileiksi!!

Mulla on hairstoresta ostettu suoristusrauta.ystäväni on kampaaja ja valisti mua raudan ostossa ;).Alle 50 e ei saa hyvää rautaa.Mun rauta on Eclipse professional digital ceramic hair iron.Lämpötilaa voi säätää ja ajastaa sille tietyn lämpötilan.Tosi hyvä,alennuksessa oli 59 e normaalihinta tais olla peräti 130 e.Vasta ostin sen viime viikolla.

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Mulla on hairstoresta ostettu suoristusrauta.ystäväni on kampaaja ja valisti mua raudan ostossa ;).Alle 50 e ei saa hyvää rautaa.Mun rauta on Eclipse professional digital ceramic hair iron.Lämpötilaa voi säätää ja ajastaa sille tietyn lämpötilan.Tosi hyvä,alennuksessa oli 59 e normaalihinta tais olla peräti 130 e.Vasta ostin sen viime viikolla.

Pakko sanoa (ei pahalla) ettei mun hiukset huomanneet kuinka paljon rauta maksoi, päätä ympäröivä kiharapallo häviää tiehensä helpolla ja hetkessä :whistle:

Lämpötilankin voi säätää..

Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:

Pakko sanoa (ei pahalla) ettei mun hiukset huomanneet kuinka paljon rauta maksoi, päätä ympäröivä kiharapallo häviää tiehensä helpolla ja hetkessä :whistle:

Lämpötilankin voi säätää..

Mäkin oon pari kertaa kokeillut kaverin rautaa (joka ei ole kyllä 100 euron arvoinen) ja hiton hyvin toiminut :)

Tarkoitin että kaikissa ei ole sitä lämpötilan säätöä ja tosiaan raudan pitää olla täyskeraaminen.Halvin ei välttämättä ole parhain mahdollinen vaihtoehto.Huono rauta pilaa tukan.

Halpis suoristajat tekevät todella pahaa hiuksillesi. Hyvä suoristaja maksaa valitettavasti sen 100euroa. Suoristusraudassa tulee olla täyskeraamiset turmaliini -levyt, jotka tuottavat negatiivisia ioneja ja infrapunasäteitä, jolloin suoristus on hellävaraista ja tehokasta.
Monipuoliset levyt ovat 2cm leveät ja 9cm pitkät, suoristajan rungosta ulkonevat, ja reunoistaan pyöristetyt. Suoristajassa ei tarvitse olla lämmönsäätöä, on/off -nappula riittää, kunhan kuumennuslämpötila on tasapainoitettu n.195°C asteeseen.
Johdon on hyvä olla muutamia metrejä pitkä, ja pyöriä 360 astetta kiinnityskohdastaan.
Jos valitset GHD:n tai HerStyler:in, ei valintasi voi mennä vikaan.
Täällä tarkemmat perustelut: http://chicblush.blogspot.com/2011/03/straight-ahead-ultimate-flat-iron.html

Mulla on kaksi erilaista Vidal Sassoonin perusrautaa (toinen on vähän pienempi ja kevyempi, sitä olen käyttänyt vähemmän), GHD ja sitten muistaakseni Babylissin muotoilujuttu johon saa erilaisia vaihtopäitä, kuten kihartimen ja ne suoristuslevyt.

GHD on noista ehdottomasti paras, lämpenee supernopeasti, suoristaa hyvin vähän isommatkin hiusosiot ja suoristus pysyy! Lisäksi rauta ei ole kulunut yhtään toisin kuin muut, ja sillä voi tehdä kiharoita.

ostin jokunen vuosi sitten babyliss suoristusraudan, ei mikään minikokoinen. ja en tykännyt yhtään, suoristaa kyllä, mutta itselläni on ns. lainehtivat hiukset eivätkä tahdo suoristaa niitä millään..

Mulla kans ollu jos jonkunmoista suoristajaa. AINA oli jotain ongelmaa/hiukset ei pysyny/hiukset kuivi/yms. Suoristaja nro4 (makso 20€) toimi tasan kuukauden. Sillon palo proppu ja päätin satsata kerrankin laatuun: ostin GHD. Ero on ku yöllä ja päivällä...
SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI GHD:tä!!!!!!!!!!!!!!!! Ihan huippu rauta :D

Yhteistyössä