M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Mulla on hairstoresta ostettu suoristusrauta.ystäväni on kampaaja ja valisti mua raudan ostossa.Alle 50 e ei saa hyvää rautaa.Mun rauta on Eclipse professional digital ceramic hair iron.Lämpötilaa voi säätää ja ajastaa sille tietyn lämpötilan.Tosi hyvä,alennuksessa oli 59 e normaalihinta tais olla peräti 130 e.Vasta ostin sen viime viikolla.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Mulla on hairstoresta ostettu suoristusrauta.ystäväni on kampaaja ja valisti mua raudan ostossa.Alle 50 e ei saa hyvää rautaa.Mun rauta on Eclipse professional digital ceramic hair iron.Lämpötilaa voi säätää ja ajastaa sille tietyn lämpötilan.Tosi hyvä,alennuksessa oli 59 e normaalihinta tais olla peräti 130 e.Vasta ostin sen viime viikolla.
Pakko sanoa (ei pahalla) ettei mun hiukset huomanneet kuinka paljon rauta maksoi, päätä ympäröivä kiharapallo häviää tiehensä helpolla ja hetkessä![]()
Lämpötilankin voi säätää..
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Mulla on babylissin wet'n'dry se on tosi hyvä ja kapea suoristusrauta