Mikä nimeksi Reean ja Tuukan veljelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a.p.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mulle tuli mieleen kun Reeassa ja Tuukassa on tuplavokaalit kummassakin, että veljenkin nimessä voisi olla kaksi vokaalia peräkkäin... Esim Miika, Kaapo, Jaakko, Niilo, Paavo, Joona, Joose, Juuso...

Mun mielestä Tuukka on vähän sellainen suomalainen whitetrarsh nimi. Kuulostaa lempinimeltä ja tulee mieleen odotusaikana puhuttaneen toukasta.. Ei ainakaan ruotsin kielinen Titus sovi Tuukan kanssa. Tilda, Taneli, Rami..

[QUOTE="armas";23769218]Mun mielestä Tuukka on vähän sellainen suomalainen whitetrarsh nimi. Kuulostaa lempinimeltä ja tulee mieleen odotusaikana puhuttaneen toukasta.. Ei ainakaan ruotsin kielinen Titus sovi Tuukan kanssa. Tilda, Taneli, Rami..[/QUOTE]

Taneli :heart:

[QUOTE="armas";23769218]Mun mielestä Tuukka on vähän sellainen suomalainen whitetrarsh nimi. Kuulostaa lempinimeltä ja tulee mieleen odotusaikana puhuttaneen toukasta.. Ei ainakaan ruotsin kielinen Titus sovi Tuukan kanssa. Tilda, Taneli, Rami..[/QUOTE]

No voi pyhä sylvi sun kanssas!!!

SporttisMama, kiitoksia ehdotuksista, oli pari jo mietinnässä olevaa nimeä tuossa sun listassa. ;)

Aika hauska yhteensattuma? Mulla on aina ollut periaatteena että nimet jotenkin sointuu hyvin yhteen. Siis jos ei alkukirjain sama niin jokin yhdistävä tekijä. Tuli vaan mieleen juuri tuo tuplavokaali ja sitten se että koska kirjaimet e ja u ovat jo vanhemmilla lapsilla niin sitten ei niitä vauvan nimeen vaan vaikka a, i tai o tuplana :) Tsemppiä nimenvalintaan, se onkin ihanaa aikaa kun löytää sen sopivan :)

Yhteistyössä