Mikä niissä vanhoissa miehissä kiinnostaa nuoria naisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Veikkaisin, että yleisesti ottaen vanhemmissa miehissä kiinnostaa just sama mikä nuoremmissakin: luonne, olemus ja se koko paketti. Ihastuminen, jopa rakkaus? Ei se keneen tykästyy välttämättä katso sitä ikää ja harva nyt kysyy ensimmäisellä tapaamisella papereitakaan.

Julkkistyrkyt on asia erikseen.

• Tykkää
Reactions: Micosa
Mulla on näitä tapauksia lähipiirissä ainakin kolme. Kaksi niistä samasta perheestä vielä (siskokset joilla molemmilla 25-30 v vanhemi mies). On tietty jokaisen ihmisen oma asia ja kaikilla saa olla mielipiteensä mut mua nää tällaiset pariskunnat etoo... Hyi yök...

Olen 19v nuori nainen ja olen todella ihastunut paljon vanhempaan, 62v, mieheen. Mies on naimisissa, mutta en voi mitään sille, että kun hän katsoo minua silmiin, niin tuntuu, että jalat pettää alta. Haluaisin kulkea hänen kanssaan yhdessä ja olla hänen kainalossaan. Eikä seksikään ole pois suljettu. En vaan tiedä miten pääsisin alkuun hänen kanssaan, näen häntä muutaman kerran viikossa. Kertokaa te viisaammat mitä tehdä.

Yksi tuollasia harrastava sanoi vastaukseksi, että vanhemmat miehet huomioivat enemmän ja heitä kiinnostaa naisten nautinto. Nuoret miehet hakevat taas omaa nautintoaan.

Yhteistyössä