Mikä niissä vanhoissa miehissä kiinnostaa nuoria naisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä;24634188:

Toi Henry Saari on järkyn näköinen ihmisraunio, näin sen luonnossa tossa loppukeväästä eikä olis kyllä entiseks mr finlandiksi uskonut. Kammottavan näköinen hylkiö.

Miksi näissä pitäisi nähdä jotain yhtäläisyyttä? Voiko näistä vetää yleistyksiä? Jokainen parisuhde ja sen perustukset ovat erilaisia.

Olen kerran ollut ruokaravintolassa mainitun uimarin ja hänen miehensä kanssa. Erittäin rakastuneen oloinen pariskunta ja se jos mikä on aina herttaista katseltavaa. Tulee hyvä mieli itsellekin :)

No en kyllä tiedä. Minä olen 23-vuotias enkä voisi kuvitella seurustelevani kuin korkeintaan kolmekymppisen kanssa. En nimittäin viehäty kovin paljon vanhemmista ja toisekseen tulisi mieleen, että mies on jotenkin emotionaalisesti jälkeenjäänyt, kun haluaa itseään huomattavasti nuoremman.

Lisäksi lähipiirissä on muutama tällainen pari, jolla on n. 20 vuotta ikäeroa ja ei kyllä kateeksi käy, kun heidän eloaan ja ongelmiaan seuraa.

• Tykkää
Reactions: fortunate
Mä olen 32v. ja seurustelen 20 vuotta vanhemman kanssa. Ihan tavallinen mies eikä mikään rikas. Se mies on aina kiinnostanut mua niin kauan kuin olen hänet tiennyt ja nyt hänet sain omakseni.

En mä sitä ikää katso miehessä vaan sitä miestä itseään, persoonallisuutta jne. Olen mä seurustellut oman ikäisenikin kanssa, mutta nyt vain sattui olemaan vanhempi mies. Ja kyllä mullakin on isä enkä uutta isää katsele koska mulla on toimiva isäsuhde oman isäni kanssa. Kyllä mä katselen seurustelukumppanista miestä itselleni olkoot hänen ikänsä mikä tahansa.

[QUOTE="Maisa";24634485]Mä olen 32v. ja seurustelen 20 vuotta vanhemman kanssa. Ihan tavallinen mies eikä mikään rikas. Se mies on aina kiinnostanut mua niin kauan kuin olen hänet tiennyt ja nyt hänet sain omakseni.

En mä sitä ikää katso miehessä vaan sitä miestä itseään, persoonallisuutta jne. Olen mä seurustellut oman ikäisenikin kanssa, mutta nyt vain sattui olemaan vanhempi mies. Ja kyllä mullakin on isä enkä uutta isää katsele koska mulla on toimiva isäsuhde oman isäni kanssa. Kyllä mä katselen seurustelukumppanista miestä itselleni olkoot hänen ikänsä mikä tahansa.[/QUOTE]

Juu, mutta tässähän kysyttiinkin "mikä NUORILLA naisilla kiinnostaa vanhoissa miehissä..". Sä oot jo kuitenkin selkeästi aikuinen joten ei ehkä voi verrata. :)

Olen 39, mies on 56.

En ole ollut kiinnostunut muista vanhemmista miehistä, mutta tämän yhden kanssa olen jakanut 22 vuotta ja saanut 5 1-19-vuotiasta lasta hänen kanssaan. Ei se ole rikas, mutta minulle erinomaisen sopiva.

Ja minua kiinnosti aikanaan löytää itsenäisesti ajatteleva, ruuanlaitto- ja siivoustaitoinen peruskohtelias mies, jonka elämänarvot olivat omieni kanssa yhteneväiset, ja niitä ei oikein omanikäisistä löytynyt.

Mutta minulla kai onkin 70-vuotiaan mieli ja ajatusmaailma...

Juu, mutta tässähän kysyttiinkin "mikä NUORILLA naisilla kiinnostaa vanhoissa miehissä..". Sä oot jo kuitenkin selkeästi aikuinen joten ei ehkä voi verrata. :)

Mun mielipiteeni asiasta on ollut sama 10 vuotta sittenkin. Ja onhan tuo Seppäläkin "jo" 26-vuotias eli ei enää mikään kamalan nuori. Toki nuorempi kuin mä.

Mua on aina kiinnostaneet vanhemmat miehet. Nykyinen seurustelukumppani mua kiinnosti jo alaikäisenä. :whistle:

Samaa ihmettelen. Hanna-Mariakin on kaunis, hyvävartaloinen nuori nainen ja sitten ottaa viisikymppisen äijän. Katsoin kaupassa Seiskan sivut läpi ja oli kyllä epäsuhtaisen näköinen pariskunta, siis luokkaa isä-tytär -pariskunta. Esim. se Hanna-Marian edellinen mies, hän noin 6 vuotta vanhempi englantilainen uimavalmentaja sopi H:lle paljon paremmin, mikä tosiaan noissa isän ikäisissä miehissä kiehtoo? En ymmärrä. Ei ihme, ettei Hanna-Marian äiti hyväksy tyttärensä suhdetta. On varmasti kova paikka, kun tytär tuo kotiin isänsä ikäisen vävy"pojan".

Parviaisilla on vielä hirveämpi tilanne, 55-vuotiaalla 19-vuotias vaimo.

• Tykkää
Reactions: fortunate
[QUOTE="Maisa";24634794]No ei kyllä ole. Kun 20-vuotiaana katsoi oman ikäisiä jätkiä niin hitto vieköön ne ole lapsellisia. Itse kun oli valmis sitoutumaan ja perustamaan perhettä niin oli turha kuvitellakaan sen onnistuvan oman ikäisen "miehen" kanssa.[/QUOTE]

No kyllä se vaan on. Tiedät varmaan, että suurin osa 20-vuotiaista naisistaKAAN ei ole valmiita sitoutumaan ja perustamaan perhettä.
Yksilöllisiä eroja, typerää väittää, että olisi sukupuolesta kiinni.

Parviaisen kohdalla:likka saa itsensä julkisuuteen jossa pyörii hamaan kuolemaansa asti,suomessa pääsee julkkikseksi kuka tahansa.
Yleisesti: usein nuoret naiset hakevat isänkorviketta ja turvaa kun suhde omaan isään on joko huono tai sitä ei ole.
Sitten taas on olemassa naisjoukko joiden ainoa tavoite on saada rikottua jonkun perhe,parisuhde ja koittaa päästä sillä pätemään.Ihmisistä alimmainen ja halveksittavin kasti.

Yhteistyössä