E
"elämä"
Vieras
Lapseni oli tänään 6v neuvolassa. No ensinäkin terkkari kysyi "No leikkiikös poika vielä?". Onko siis jotenkin kummalista jo 6-vuotias LAPSI vielä leikkii???
Terkka jutteli siinä pojan kanssa ja kyseli mistä lapsi pitää. No meidän lapsi pitää muumeista. Minäkin pidän
. Lapsi leikkii muumilaivalla vieläkin ja katsoo viikonloppuisin muumit ja huoneessa on muumia. Kyllä poika leikkii myös radio-ohjattavilla autoilla, metsässä taisteluleikkejä, pelaa angry birdsiä jne..
Neuvolassa terveydenhoitaja oli kuitenkin kovin huolissaan siitä, että 6-vuotias leikkii muumeilla. Muumit ovat kuulemma lähinnä alle 3-vuotiaiden juttu ja sanoi ihan suoraan, että onkohan lapsi nyt ihan normaalisti kehittynyt. Pyysi minua siis suoraan vieroittamaan muumeista ja voisinko yrittää ohjata lasta leikkimään muilla leluilla.
Mulle tuli ihan pää kipeäksi. Mä en olen oikeasti aivan sanaton..
Terkka jutteli siinä pojan kanssa ja kyseli mistä lapsi pitää. No meidän lapsi pitää muumeista. Minäkin pidän
Neuvolassa terveydenhoitaja oli kuitenkin kovin huolissaan siitä, että 6-vuotias leikkii muumeilla. Muumit ovat kuulemma lähinnä alle 3-vuotiaiden juttu ja sanoi ihan suoraan, että onkohan lapsi nyt ihan normaalisti kehittynyt. Pyysi minua siis suoraan vieroittamaan muumeista ja voisinko yrittää ohjata lasta leikkimään muilla leluilla.
Mulle tuli ihan pää kipeäksi. Mä en olen oikeasti aivan sanaton..