Mikä neuvoksi, kun miehen kanssa menee huonosti??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimo

Vieras
Tiukasta taloudellisesta tilanteestako tämä sitten oikeasti johtuu, kun menee niin huonosti..?? Vaikkei rahasta oikeastaan ole koskaan riitaa niin kyllähän se tietoisuus tiukasta tilanteesta hiertää varmasti siellä taustalla. Molemmilla se kuitenkin mielessä.

Vai lapsestako se johtuu? Lapsi hieman alle 1v ja koko ajan menossa. Minä olen aika väsynyt iltaisin, kun olen päivän lapsen kanssa touhunnut... mutta mies ei ota osaa lastenhoitoon, jos en KÄSKE. Siis edes pyynnöstä ei mitään tee, pitää suorastaan tehdä tappelu asiasta :(

En tule toimeen miehen perheen kanssa. Mutta näin on ollut aina, miksi se yhtäkkiä kiristäisi välejämme niin paljon?

Vai kaikkiko nuo yhdessä ovat syitä siihen, että menee huonosti?? Välillä ollaan ihan "normaalisti"; puhutaan toisillemme asiallisesti, tehdään ruokaa, käydään kaupassa, käydään kyläilemässä... jne... Mutta koko ajan kuitenkin vähän väliä on pientä kinaa/riitaa tai nälvitään toista tai syytellään jostain. Seksiä on vaihtelevasti -liian vähän minun makuuni, mutta mies on kuulemma tyytyväinen. Koko ajan on jotenkin rasittava ja painostava olo tässä suhteessa, kun on semmoinen tunne, ettei kaikki ole hyvin.

Toivon, että tämä on ohimenevää... Mutta miten tilannetta voisi helpottaa??? Puhuttu on -tai minä puhun ja ukko kuuntelee. Joskus tulee puhuessakin riitaa. Joskus ukko alkaa lähennellä ja luulee seksin selvittävän ongelmat...

En taida kohta kestää enää :(

Eräs ystäväni on sanonut näin viisaasti kerran, että kaikki erot jotka tapahtuu lasten ollessa alle kolmivuotiaita on turhia eroja =).

Lasten ollessa pieniä on suhde koetuksella ja arki pyörii lasten ja kodinhoidon ympärillä...mutta se arki alkaa helpottamaan kun lapset kasvaa.

Pitää vain muistaa löytää yhteistä aikaa miehen kanssa, että sitä parisuhdetta tulisi muutenkin hoidettu kuin niillä muutamalla seksikerralla kuussa =)

toi on ihan tavallista...hali kuitenkin mie jos kuka tiiän että se ei oo kivaa eikä sitä kukaan kestä kovin kauan...meillä oltu kyllä naimisissa kohta jo 15v ja lapsiakin on viis....

no.. meillä tuommonen mössötys ja huonon ilman purkaminen onnistuu silleen että mamma teke totalisen stopin mihinkään puuttumiseen...ne on niinkuin ukkos kuuroja...ja meilläkään ei rahalla rellestetä, ukon vanhemmat asuu tosi kaukana vaikka ne ois ihana ja miun luontosia ..suunnilleen koko suku..niihin voi olla yhteydessä vaan puhelimella tai postilla jos ei voiteta lotossa..tai säästetä tarpeeks kauan...miun sukulaiset ...mitä niistä on jälellä ei ota kantaa mein asioihin.. joten aika rankkaa välillä...

jos oikeesti ihan tosissaan rakastat miestäs vaikka pitää käskeä lapsen hoitoon niin anna iso hali ja sano kiitos.. jos mies ihmettelee kiitos mistä niin sano siitä että hengität ja olet isi..(*heh*..ehkä tollanen toimii ..meillä ainakin.. ainakin välillä)