mikä nelosen vanha sketsisarja!!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aukko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aukko

Vieras
siinä oli kaksi naista, kotimainen. ne tais olla "himpun" viinaan meneviä naisia. vaan en muista millään sen sarjan nimeä et vois googlata! siinä mm. rannalla lihavahko nainen, ja sit hyökys porukkaa huutamaan: valas kuuluu mereen, valas kuuluu mereen.. :D

mä tiedän!! tai siis tiedän mitä sä tarkotat!
tuli yleltä, ja siin ole ne kaks naista, toinen oli tummahiuksinen ja sillä oli älykkö lapsi (tyttö) ja toinen oli se suttura blondi, joka oli aina räkä poskella???

Suomalainen vai ulkolainen sarja? Muoks. Sori,sehän lukikin tuolla jo :)
Tuo "v":n sarja on Todella upeeta (absolutely fabulous, vai miten se kirjotettiinkaan..).

Ei se sitten tuo ole.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Suomalainen vai ulkolainen sarja? Muoks. Sori,sehän lukikin tuolla jo :)
Tuo "v":n sarja on Todella upeeta (absolutely fabulous, vai miten se kirjotettiinkaan..).

Ei se sitten tuo ole.

just tota mä tarkotin! Oliko se se?

Eka suomalainen sarja mikä tulee mieleen missä on kaksi naista, on se Hansu ja Pirre..niillä oli ne karmeet toppahaalarit vai mitkä..=) Mut en sitten tiiä sen paremmin.
Tai joku Hynttyyt yhteen..mitähän siinä tapahtui..en ees muista.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Eka suomalainen sarja mikä tulee mieleen missä on kaksi naista, on se Hansu ja Pirre..niillä oli ne karmeet toppahaalarit vai mitkä..=) Mut en sitten tiiä sen paremmin.
Tai joku Hynttyyt yhteen..mitähän siinä tapahtui..en ees muista.. :D

Hansua ja Pirree mäkin oisin tullu ehottelee

kiitos ehdotuksista ei mikään noista!
se tuli kun muutin omaan kämppään.. hmm..12-15vuotta sitte! :o

siinä ne naiset meni laivalle töihin ja joutu pukee uniformun-kauheen erotiikantappajan! voi vitsi kun ei tule mieleen..

:o ei vaan löydy eikä nappaa, mä en oo voinu nähdä untakaan, kun siskon kanssa siitä puhuttiin eilen. eikä kumpikaan muista sen nimee, ei tullu tuolla vikipediassakaan vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja aukko:
se tuli varmman samoja aikoja kun cybill aikoinaan-sekin oli sika hyvä, siinä lähinnä se marion? huippu! muistatteko?

eikös cybill ole tullut suht lähivuosina, ei mielestäni tosiaankaan yli 10 vuotta sitten..?

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
se tuli varmman samoja aikoja kun cybill aikoinaan-sekin oli sika hyvä, siinä lähinnä se marion? huippu! muistatteko?

eikös cybill ole tullut suht lähivuosina, ei mielestäni tosiaankaan yli 10 vuotta sitten..?

no ainakaan minä en cybiliä ole katsonut telkkarista missään muussa kämpässä kun siinä minne muutin kotoa yksin. :o apua.. mä oon nähny siellä vaikka mitä lystiä, vaan en sit olekkaan!

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

no ainakaan minä en cybiliä ole katsonut telkkarista missään muussa kämpässä kun siinä minne muutin kotoa yksin. :o apua.. mä oon nähny siellä vaikka mitä lystiä, vaan en sit olekkaan!

katoin imbd:sta, että onhan se näköjään jenkeissä alkanut 95, että hyvin on siis voinut tullakin tuolloin, itse vaan muistin väärin..

Alkuperäinen kirjoittaja Mutta se oli hyvä :)):
Mä tiedän mitä sarjaa sä tarkoitit! Sen pulleamman naisen roolinimi oli Malla. Sarjan nimeä en muista...

ihanaa!! :D jos ollaan samassa sarjassa siis..

joskus vuosi tän loppumisesta ehkä?? alkoi sit älä kerro äidille, kai te sen muistatte-ensimmäisiä homostelu tv-sarjoja.. sitä katsoinkin jo seuraavassa kämpässä!

Yhteistyössä