mikä näistä perheeseen jossa aikuisten lisäksi myös 6v poika pelaisi: pleikkari 2, pleikka 3 vai wii?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitijokaeiymmärränäistämitään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitijokaeiymmärränäistämitään

Vieras
onko kellään kokemusta mikä kannattaisi ostaa...jouluksi meinattaisiin joku pelikone hankkia. tuo pleikka 2 oisi halvin.onko siihen myös kivoja lasten pelejä? eikä niitten valmistusta ole lopetettu.? ja tuo pleikka 3 on tosi kallis mutta sitten taas siinähän on se yle areena-palvelu....ja wii muuten hauska.... : /

Itse tykkään wiistä, sen vähän mitä pelaan. Sille on hyvin lastenpelejä tarjolla.

Mies taas ei löydä wiille kaikkia sellaisia pelejä mitä haluaisi pelata ja siksi piti hankkia tuo pleikka3 siihen rinnalle.

pleikka kolmoseen saa samoja hilavitkuttimia kohta ku mitä wiissäkin, mutta molemmat tosiaan aika kalliita.

Meillä hankitaan ps2, koska siitä löytyy 6v pojalle ihan tarpeeks pelivaihtoehtoja ja sit taas 9v tytölle ja meille vanhemmille siinä on se singstar mahdollisuus. Minua ärsyttäisi säilyttää kaikkia niitä wiin hilavitkuttimia, mitä siihen on tarjolla ja jotka pitäs kuitenki hankkia et saa kaiken hyödyn irti.

Meillä on Pleikka3 ja Xbox 360, niistä mä tykkään enemmän Pleikasta.
Wiin mä haluaisin mutta mies ja lapset ei oo yhtään innostuneita siitä, tiedä sitten miksi.
Pleikka2sta ei kannata ostaa, eihän siihen saa uusia pelejäkään enää läheskään kaikkia.

Yhteistyössä