Mikä näistä on naisella paras hiusten pituus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hair
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hair

Vieras
Tukka:

1.) ylettyy korviin asti
2.) ylettyy olkapäille asti
3.) ylettyy nänneihin asti
4.) ylettyy napaan asti
5.) ylettyy lantiolle asti

Jos noin suurpiirteiset mitat on käytössä :D

Riippuu naisesta. Itsellä tällä hetkellä olkapäille, ja ihannepituus mulle on ollut tuonne "nänneihin" saakka. Pitkistä tykkään, mutta en sellaisista hevosenharjoista mitkä ylettyy vessanpyttyyn.

Riippuu ihan naisen kasvoista ja hiustyypistä. Mulla on nyt varmaankin tuo "hevosenharja joka ylettyy vessanpyttyyn" kuten edellinen kirjoittaja kuvaili, eli takapuoleen asti pisimmät hiukset, mutta sellainen kainaloihin asti yltävä olisi varmaan monipuolisin ja kaunein. Näin pitkä tukka on kaunis ja näyttävä tietyllä tavalla aseteltuna, mutta usein on käytännön syistä pakko pitää kiinni ja auki ollessaankin menee joskus mitenkä sattuu. Kampaajalle koitan itseni saada kunhan löytäisin jonkun kivan paikan, en enää asu siellä missä mulla oli luottokampaaja :D

Mun mielestä mahdollisimman pitkä tietysti. Mutta jos tukka ei kasva, niin sillehän ei mitään voi. Mulla on lapaluihin asti itsellä, että pysyy suht siistinä.

Itselläni on tuo 3, eli tisseihin asti, mutta tavoitteena olisi ainakin vyötärömitta. Rakastan pitkiä hiuksia, ne on niin naiselliset ja näyttävät - mutta voin jos on niihin soveltuva hiuslaatu!

[QUOTE="vieras";24967878]Riippuu ihan naisen kasvoista ja hiustyypistä. Mulla on nyt varmaankin tuo "hevosenharja joka ylettyy vessanpyttyyn" kuten edellinen kirjoittaja kuvaili, eli takapuoleen asti pisimmät hiukset, mutta sellainen kainaloihin asti yltävä olisi varmaan monipuolisin ja kaunein. Näin pitkä tukka on kaunis ja näyttävä tietyllä tavalla aseteltuna, mutta usein on käytännön syistä pakko pitää kiinni ja auki ollessaankin menee joskus mitenkä sattuu. Kampaajalle koitan itseni saada kunhan löytäisin jonkun kivan paikan, en enää asu siellä missä mulla oli luottokampaaja :D[/QUOTE]

Hyite. Kuvottavaa. Osaan kuvitella sun kuivat kakshaaraset hiukset roikkumassa siellä paskan seassa.

[QUOTE="vieras";24967836]Riippuu naisesta, toiselle sopii pitkä ja toiselle lyhyt.[/QUOTE]

Ei näihin voi yksiselitteisesti vastata, koska riippuu ihmisestä, mikä sopii.

Vähän asian vierestä; sopiiko vanhemmalle naiselle pitkät hiukset? Itsellä on keskiselkään asti pitkät luonnonvaaleat, paksut ja luonnonkiharat hiukset ja ikää 46 v.

Yhteistyössä