Mikä näistä nimistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja musta:
Luna on kaunis jos on tumma lapsi:)...ei MUN mielestä siis sovi vaaleelle,sinisilmäiselle suomalaislapselle! Alisa on myös erittäin kaunis ja se sopii MUN mielestä vaalealle lapselle! Onko sun lapsi tumma vai vaalea? Entäs vanhemmat?

Melko vaaleitahan me ollaan,mutten mä ole koskaan sen perusteella nimiä valinnut :D

Lili, mutta mä kirjoittaisin sen Lily :). Jos sitä ei saa kirjoittaa yyllä niin sitten Alisa.

Eve on myös kiva, mutta mua hämää se että se tarkoittaa turkiksi "kotiin". Olisi sanakirjamainen olo huudella että Eve, kotiin! :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Lili, mutta mä kirjoittaisin sen Lily :). Jos sitä ei saa kirjoittaa yyllä niin sitten Alisa.

Eve on myös kiva, mutta mua hämää se että se tarkoittaa turkiksi "kotiin". Olisi sanakirjamainen olo huudella että Eve, kotiin! :xmas:

:D
Yksi mikä olisi kanssa kiva niin Emily

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Lunan tai Alisan kannalla olen minäkin.

Mutta olen kyllä pettynyt jos ette annakaan tytölle nimeksi jo ikuisuuksia sitten ehdottamaani Papricaa :'(

Joo,mutta niitä nimiähän tulee kolme kipaletta ja nyt vain tiedustelen mikä olisi se kolmas nimi,tosin en sano tulisko tämän kyselyn nimi ekaksi,tokaksi vai kolmanneksi nimeksi :saint:

Yhteistyössä