Mikä näistä nimistä on parhaimman kuuloinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras vaan"

Vieras
Mietitään parhaillaan lapselle nimeä ja ei osata päättää näiden joukosta... Lisääkin saa toki ehdottaa. Muita kriteerejä ei ole paitsi 1. etunimi on Jesse ja sen lisäksi 2 muuta nimeä. Ja tietenkin pitää olla hyvänkuuloinen :)

Jesse Aaron Oliver
Jesse Anton Mikael
Jesse Anton Sebastian
Jesse Antti Johannes
Jesse Eetu Kristian
Jesse Samu Sebastian
Jesse Samuli Johannes
Jesse Tero Kristian

Ei sovi noi nimet ollenkaan yhteen. Jessen kanssa sopii ne c-kyllästeiset jäännökset. Jesse Nicoleas Jimmy voisi sopia tai sitten vaihdat ensimmäisen vanhahtavaksi kauniiksi nimeksi niin sopii Mikaelit ja Sebastianit.

Alkuperäinen kirjoittaja öööööhhh;30007800:
Ei sovi noi nimet ollenkaan yhteen. Jessen kanssa sopii ne c-kyllästeiset jäännökset. Jesse Nicoleas Jimmy voisi sopia tai sitten vaihdat ensimmäisen vanhahtavaksi kauniiksi nimeksi niin sopii Mikaelit ja Sebastianit.

Sama. Jessen kans käy joku Joonas tai Mico korkeintaan, nuo ap:n tokat ja kolmannet nimet on Jesseen verrattuna ihan erityylisiä, perinteisempiä.

Kummatko putoaa pois, perinteikkäät nimet vai Jesse?
Jesse, ja kiireesti.

Ja vielä: Sori, olen moukkamainen.

Minä tykkäisin Jesse Eetu alusta, mutta Kristian ei ole minun makuun.

Jesse Eetu Mikael
Jesse Anton Mikael
Jesse Eetu Sebastian
Jesse Eetu Johannes

Tässä selaillessa tuo Jesse Anton Mikael alkoi myös kuulostaa kivalta. Eli kai se sitten on mun vastaus ap.vaihtoehdoista. Jätän kuitenkin nuo Eetut, koska Eetu oli kuitenkin mun ykkönen. :)

Jesse Anton Mikael saa minun äänen. Itseäni ei häiritse jos nimet on eri aikakausilta. Nykyaika on siitä kiva että kaikki on sallittua, kaikki on muotia, on käytössä uudet ja vanhat nimet ja lisää voi keksiä ihan itse :)

Yhteistyössä