Mikä naisessa on seksikästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Itse nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Itse nainen

Vieras
Niin, toisessa ketjussa kyseltiin mikä miehissä vetoaa ja tämän ketjun tarkoitus olisi listata ne seikat, jotka tekevät naisesta seksikkään. Miehen kuin naistenkin näkökulmasta.

Itse pidän luonnollisen kauniista naisista, vaaleat pitkät hiukset, luonnollinen meikki ja kaunis iho..

Itse olen nainen, ja mielestäni kauniilla ja seksikkäällä naisella on niukka/ ei ollenkaan meikkiä, puhdas, omaa vartaloa kauniisti korostavat vaatteet (ei liian niukat), hiukset pitkät tai lyhyet mutta luonnolliset (ei tupeeratut geelimömmöiset), normaali tai lievä ylipaino kunhan kantaa itseään ylpeydellä, muodokas.. Kirkkaat normaalit tai suurehkot silmät. Siro tai nöpönenä :D

MUoks. olemassa olevat huulet. Ei välttämättä muhkeat, muttei viirutkaan. :D Mieluummin lyhyehkö kuin pitkä, sirojalkainen..

Taisin kuvailla itseni :heart:

Viimeksi muokattu:
Seksikkyys niin miehessä kuin naisessakin lähtee minusta enemmän olemuksesta kuin ulkonäöstä. Jos on itsevarma ja avoin, miellyttäväkäytöksinen ja siisti niin se auttaa jo hirmu paljon.

Minulla on ystävä, joka yleisten normien mukaan näyttää aika vaatimattomalta, silmälasit, ei meikkiä, ei huomiota herättävää vaatetusta, koruja tms, puolivilli tumma polkkatukka, yli nelikymppinen hoikka luonnonlapsi, asiallinen, flirttailematon käytös. Silti, kun hän astuu tilaan, miesten päät kääntyvät ja hän saa kaiken huomion. Älykäs ihminen, jossa on sitä jotain :)

esim tämä

ScarlettJohansson-204.jpg

Yhteistyössä