Mikä muumimukeissa on niin hienoa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niiskuneiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
mä oon saanut jo 5 mariskoolia lahjaksi, ne on kamalia..pakko pitää vaan esillä ettei lahjan antajat loukkaannu, siis äiti ja anoppi.

kai ne pitäisi esillä sitten pitää, mun mielestä ne ei vaan ole mitenkään esteettisiä. tai ei ainakaan MUN makuuni sovi yhtään. muistan kun mummolassa sellainen aikoinaan oli karkkikippona, kai se on sitten assosioitunut että sellaisia on "vain" vanhuksilla (mikä ei tietenkään pidä paikkaansa).

muumimukit on söpöjä mutta en mä haluaisi maksaa käyttökupista niin paljoa. tai keräillä kahvikuppeja ylipäätään.

Sun pitäis tulla meillä käymään: miedän koko koti on kuin vanhuksilla, oikea toinen mummola. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
No ei kai niissä tarvii mitään hienoa olla? Käyttötavaraa hauskoin kuvin, mikäs sen mukavampaa.

No kai niissä jotain olevinaan hienoa on, kun niistä tosiaan huutiksessakin maksetaan sairaita summia...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
No ei kai niissä tarvii mitään hienoa olla? Käyttötavaraa hauskoin kuvin, mikäs sen mukavampaa.

No kai niissä jotain olevinaan hienoa on, kun niistä tosiaan huutiksessakin maksetaan sairaita summia...

Vanhoista maksetaan. Niissä viehättä se ikä, ei se itse tavara pelkästään siinä vaiheessa. (Mä haalin itselleni vanhoja huonekaluja, ja ikä on se juttu sen lisäksi että ne sopii meille muuten).

Jos jotakuta viehättää mukit itsessään ylipäätään, niin se ikä on se juttu mistä ne sitt maksaa siellä huutaessaan.

Ei niistä uusista sairaita summia maksa kukaan..

mä tykkään muumeista ja musta ne on ihan hienoja ne mukit...ne on hyvän kokoisia ja laadukkaita ja kestäviä... meillä on miltei kaikki...=)

Myös ne kalliit yli 800 euron mukit?epäilen :)

Onko jotkut muumi mukeista muka maksanut ilmestyessään sen 800....
Ja huomaa sana 'miltei'...

Yhteistyössä