Mikä mussa on vikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rouva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rouva

Vieras
Nyt jo toinen ystävä meni naimisiin, eikä taaskaan saatu hääkutsua. Olen mielestänyt ollut hyvä ystävä ja nämä ystävät olivat pari vuotta sitten meidän häissä. En tajua, mikä mussa on oikein vikana? :/ Muutenkaan kukaan ystävä ei pidä muhun yhteyttä, kaikki vaan olettavat, että mä pidän! Surettaa niin paljon ja oon aikas yksinäinenkin.. No, onneksi on sentään oma perhe olemassa.

höh. voi miten ikävää.
jospa he ei olekaan todellisia ystäviä. vaan olet esim. hyväksikäytetty heidän taholtaan. ja sitten et kuitenkaan tarpeeksi varakas häihin?

inhottavaa. tai jos kutsuvat vaan sukunsa?

Alkuperäinen kirjoittaja hm:
höh. voi miten ikävää.
jospa he ei olekaan todellisia ystäviä. vaan olet esim. hyväksikäytetty heidän taholtaan. ja sitten et kuitenkaan tarpeeksi varakas häihin?

inhottavaa. tai jos kutsuvat vaan sukunsa?

Ehkä mua ei pidetä kunnon ystävänä sitten, mene ja tiedä. Rahasta ei ole kiinni. Ja, juhliin kutsuttiin kyllä liuta muita ystäviä (fb:stä näin). Mulla ei ole ollut muutenkaan helppoa, ja jotenkin itsetunto vaan laskee taas tästäkin. Paska fiilis. Ei voi muuta sanoa.

Alkuperäinen kirjoittaja hymyä huuleen:
Ei sussa mitään vikaa oo.

Vaikea uskoa, kun kaikki "ystävät" ovat mut unohtaneet. Kukaan ei soita, ei kysy mitä kuuluu. Ketään ei tunnu kiinnostavan, vaikka mua ei enää olisi olemassakaan. Että mua vituttaa!

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
ainakaa ei tarvi miettii mitä lahjaks, mitä pukis päälle jne. anna "kavereitten"olla, koita löytää uusia

Oon yrittänyt, huonolla menestyksellä. Tämänkin palstan kautta tavannut pari ihmistä. Eipä ole tutustuttu ensitapaamista pidemmälle. Ehkä mut on jotenkin "tuomittu" elämään ilman kunnollisia ystäviä :/

Luultavasti olet liian kiltti. Sellaisista ei pidetä jostain syystä. Hmm... pitääkin pohtia tarkemmin miksi ei. Olisivatkohan kateellisia hyvistä luonteenpirrteistä.

Alkuperäinen kirjoittaja kilttimys:
Luultavasti olet liian kiltti. Sellaisista ei pidetä jostain syystä. Hmm... pitääkin pohtia tarkemmin miksi ei. Olisivatkohan kateellisia hyvistä luonteenpirrteistä.

peesi. Ei ole kiva hengailla ihmisen kanssa, joka on vaikka kiltti, kaunis ja älykäs.

Mukavampi hengailla läskin kanssa, joka on tyhmä ja juoruileva. Katsos saa tuntea olevansa hyvä ihminen.

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Nyt jo toinen ystävä meni naimisiin, eikä taaskaan saatu hääkutsua. Olen mielestänyt ollut hyvä ystävä ja nämä ystävät olivat pari vuotta sitten meidän häissä. En tajua, mikä mussa on oikein vikana? :/ Muutenkaan kukaan ystävä ei pidä muhun yhteyttä, kaikki vaan olettavat, että mä pidän! Surettaa niin paljon ja oon aikas yksinäinenkin.. No, onneksi on sentään oma perhe olemassa.

Sulta puuttuu "pili"

Eniten ystäviä on juoruilevilla ja ilkeillä ihmisillä. Kun suurin osa ihmisistä on tällaisia, niin samanlainen seura vetää puoleensa.

On kurjaa olla fiksun ja kiltin ihmisen kanssa kun koko ajan saa huomata, miten huono itse on. Joten kukaan ei viihdy sellaisen kanssa,joka ei jauha muista paskaa tai on todella kaunis tai älykäs.

Aloittaja: Ei muakaan koskaa kutsuta mihinkään. Ei tupareihin, syntymäpäiville, tai häihin. Kun kutsuja lähetän omiin juhliin, kukaan kavereista ni ei tule.

Kukaan ystävistäni ei soita mulle tai laita oma-aloitteisesti FB:ssä viestiä, se olen aina mä. Jos soitan jollekin kerkeiskö vaikka kahville tai lenkille kun ei olla nähty aikoihin...kaikilla aina jotain muita kiireitä.
Oma siskonikin välttelee seuraani, ja salaa asioita esim. että hän seurustelee.

Kai minä olen sitten kamalaa seuraa, se sattuu kun ei ole ketään ja kaikki sulkee ulkopuolelle. Kuulostan nyt ehkä säälittävältä mutta monesti olen tullut miettineeksi ettei tämä maailma ole minua varten. Ja monesti olen ollut erittäin lähellä lähteä.

Saima Harmajan ruono sopii kuin nenäpäähän mun elämälle: En kuulu tänne ma kuitenkaan!
En luotu tähän oo maailmaan!
Toverit kaikki on vieraita,
ja syömmen orpo on rinnassa

Yhteistyössä