Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Hikinäppylöitä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko kauan ollut?Ettei olis auringosta ärsyyntynyt iho.
Alkuperäinen kirjoittaja mimma:Olisko joku allerginen reaktio? Kutiaako? Oletko syöny jotain erilaista? Ruokaa, lääkettä ym.
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja mimma:Olisko joku allerginen reaktio? Kutiaako? Oletko syöny jotain erilaista? Ruokaa, lääkettä ym.
KutiaaEn mä tiedä, en mä kyl tietääkseni oo mitään outoa syönyt?
Ja sit mulla on varmaan kaks sataa hyttysenpureman näköistä jälkeä ympäri kroppaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mimma:mulla tuli samaa muutama vuosi sitten kun söin ibuprofeenia, aina sitä käyttänyt enkä koskaan aikasemmin ollut reagoinut siihen mitenkään. Muutamassa tunnissa se kehittyi anafylaktiseksi sokiksi. Onko sulla mitään muita tuntemuksia? Hengenahdistusta tai muuta..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja mimma:Olisko joku allerginen reaktio? Kutiaako? Oletko syöny jotain erilaista? Ruokaa, lääkettä ym.
KutiaaEn mä tiedä, en mä kyl tietääkseni oo mitään outoa syönyt?
Ja sit mulla on varmaan kaks sataa hyttysenpureman näköistä jälkeä ympäri kroppaa![]()
Syyhy?
Alkuperäinen kirjoittaja hanuri:Miltä rintasi näyttävät paljaina?
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja mimma:mulla tuli samaa muutama vuosi sitten kun söin ibuprofeenia, aina sitä käyttänyt enkä koskaan aikasemmin ollut reagoinut siihen mitenkään. Muutamassa tunnissa se kehittyi anafylaktiseksi sokiksi. Onko sulla mitään muita tuntemuksia? Hengenahdistusta tai muuta..
Onks buranas ibuprofeenia?Ei saa pelotella, eilen vai edellispäivä jouduin just ottamaan aika paljon buranaa... :ashamed:
No ainakaan just nyt oo mitään ihmeellisiä tuntemuksia...
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja hanuri:Miltä rintasi näyttävät paljaina?
Ajokoiran korvilta.
Alkuperäinen kirjoittaja mimma:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja mimma:mulla tuli samaa muutama vuosi sitten kun söin ibuprofeenia, aina sitä käyttänyt enkä koskaan aikasemmin ollut reagoinut siihen mtenkään. Muutamassa tunnissa se kehittyi anafylaktiseksi sokiksi. Onko sulla mitään muita tuntemuksia? Hengenahdistusta tai muuta..
Onks buranas ibuprofeenia?Ei saa pelotella, eilen vai edellispäivä jouduin just ottamaan aika paljon buranaa... :ashamed:
No ainakaan just nyt oo mitään ihmeellisiä tuntemuksia...
On, burana, ibuxin, ibumax.. mitä muita niitä on.. Mä en enää saa syödä muuta kun parasetamolia ja adrenaliinipiikki aina mukana. Koita ottaa jotain antihistamiinia, eli ihan näitä apteekista saatavia allergialääkkeitä. Se voi rauhoittaa..
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja hanuri:Miltä rintasi näyttävät paljaina?
Ajokoiran korvilta.
![]()
![]()