Mikä mun selkää vaivaa?? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mimma:
Olisko joku allerginen reaktio? Kutiaako? Oletko syöny jotain erilaista? Ruokaa, lääkettä ym.

Kutiaa :( En mä tiedä, en mä kyl tietääkseni oo mitään outoa syönyt?
Ja sit mulla on varmaan kaks sataa hyttysenpureman näköistä jälkeä ympäri kroppaa :(

mulla tuli samaa muutama vuosi sitten kun söin ibuprofeenia, aina sitä käyttänyt enkä koskaan aikasemmin ollut reagoinut siihen mitenkään. Muutamassa tunnissa se kehittyi anafylaktiseksi sokiksi. Onko sulla mitään muita tuntemuksia? Hengenahdistusta tai muuta..

Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Olisko joku allerginen reaktio? Kutiaako? Oletko syöny jotain erilaista? Ruokaa, lääkettä ym.

Ja sit mulla on varmaan kaks sataa hyttysenpureman näköistä jälkeä ympäri kroppaa :(

Syyhy?

mulla tuli samaa muutama vuosi sitten kun söin ibuprofeenia, aina sitä käyttänyt enkä koskaan aikasemmin ollut reagoinut siihen mitenkään. Muutamassa tunnissa se kehittyi anafylaktiseksi sokiksi. Onko sulla mitään muita tuntemuksia? Hengenahdistusta tai muuta..

Onks buranas ibuprofeenia? :( Ei saa pelotella, eilen vai edellispäivä jouduin just ottamaan aika paljon buranaa... :ashamed:
No ainakaan just nyt oo mitään ihmeellisiä tuntemuksia...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Syyhy?

Kyl mä luulen et ne hyttysen puremat on ihan hyttysen puremia, kun joudun joka kesä syödyks päästä varpaisiin, mut mä oon allerginen hyttysenpuremalle niin voisko siit tulla ihottumaa nyt kun noita puremia on niin paljon?

Onks buranas ibuprofeenia? :( Ei saa pelotella, eilen vai edellispäivä jouduin just ottamaan aika paljon buranaa... :ashamed:

On, burana, ibuxin, ibumax.. mitä muita niitä on.. Mä en enää saa syödä muuta kun parasetamolia ja adrenaliinipiikki aina mukana. Koita ottaa jotain antihistamiinia, eli ihan näitä apteekista saatavia allergialääkkeitä. Se voi rauhoittaa..

mulla tuli samaa muutama vuosi sitten kun söin ibuprofeenia, aina sitä käyttänyt enkä koskaan aikasemmin ollut reagoinut siihen mtenkään. Muutamassa tunnissa se kehittyi anafylaktiseksi sokiksi. Onko sulla mitään muita tuntemuksia? Hengenahdistusta tai muuta..

On, burana, ibuxin, ibumax.. mitä muita niitä on.. Mä en enää saa syödä muuta kun parasetamolia ja adrenaliinipiikki aina mukana. Koita ottaa jotain antihistamiinia, eli ihan näitä apteekista saatavia allergialääkkeitä. Se voi rauhoittaa..

Okei :whistle: :snotty:

Yhteistyössä