Mikä mun päässä humahtelee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aamuäree

Aktiivinen jäsen
10.04.2007
48 565
16
38
Etelä-Pohjanmaa
Eli sellaisia jänniä humahduksia, en mä osaa kuvailla. Mulla on semmosia jos mulla on kuumetta tosi paljon, eli ei ihan 'normaalissa' kuumeessa vielä.

Nyt ei ole kuumetta ja muutkin taudit hellittäneet ja päässä muljuu ja humahtelee silti. :o

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Eli sellaisia jänniä humahduksia, en mä osaa kuvailla. Mulla on semmosia jos mulla on kuumetta tosi paljon, eli ei ihan 'normaalissa' kuumeessa vielä.

Nyt ei ole kuumetta ja muutkin taudit hellittäneet ja päässä muljuu ja humahtelee silti. :o

Jos ne on jälkimaininkeja siitä, kun eilen sait sen raivarin. :) No ei vaiskaan, toivotaan, että menee ohi.

Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:

Jos ne on jälkimaininkeja siitä, kun eilen sait sen raivarin. :) No ei vaiskaan, toivotaan, että menee ohi.

Ei, tätä on ollut ihan perjantaista asti. :D

JA ei siis humise alati, verenpaineet ei tosiaan ole alhaiset.

Sellaisia hetkellisiä.

Minen tiijä verensokereista kyllä mitään...

Aika niukin eväin tässä on tosiaan menty muutama päivä, on tuo mahataudin jälkimaininki vielä päällään, ei oikein tee mieli.

Voi siis hyvinkin johtua siitä. Syö jotain sellaista joka tuntuu maistuvan ja mieluusti usein pieninä annoksina. Luultavasti tuo menee ohi, kun pääset takaisin normaaliin ruokarytmiin. :)

Yhteistyössä